زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

ونگر: گل دوم سیتی ۱۰۰ درصد آفساید بود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه، تاکید کرد که گل دوم حریف 100 درصد آفساید بود.

سراي نور؛

در این دیدار که در ورزشگاه ومبلی برگزار شد، سیتی با گل های سرخیو آگوئرو، ونسان کمپانی و داوید سیلوا به پیروزی رسید.

ونگر معتقد است روی گل دوم سیتی که توسط کمپانی به ثمر رسید، لروی سانه در موقعیت آفساید، جلوی دید داوید اوسپینا را گرفته بود و داور باید گل را مردود اعلام می کرد.

او به خبرنگاران گفت:” معتقدم که کمی بدشانس بودیم. گل دوم را دوباره تماشا کردم. این گل مهمی در این دیدار بود. به نظر من ۱۰۰ درصد آفساید بود.

احساس می کنم امروز همه چیز علیه ما بود. گل دوم آفساید بود. نمی دانم چه کسی پشت ویدئوچک نشسته بود. برایم خیلی عجیب است که چطور می توانید تصویر را دوباره ببینید و آفساید اعلام نکنید.”

ونگر همچنین تایید کرد که اشتباهات بازیکنانش هم در این شکست موثر بود:” اولین موقعیت خوب بازی برای ما بود که آن را خیلی راحت از دست دادیم. پس از آن، روی گل اول یک اشتباه بزرگ داشتیم. ما در نیمه اول آنها را خیلی خوب کنترل کردیم.

احساس می کنم در نیمه دوم شروع بدی داشتیم؛ اما بدشانس هم بودیم، زیرا گل دوم آفساید بود. بعد از آن شرایط برای ما خیلی سخت شد.

بعد از ۲-۰ می خواستم تعویض کنم؛ اما بازی متوقف نشد و بعد از ۳-۰، دیگر خیلی دیر بود. در مجموع، به سیتی تبریک می گویم. در نهایت آنها شایسته پیروزی بودند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو