زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ -

گواردیولا: امیدوارم پیروزی های مان ادامه پیدا کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از قهرمانی تیمش در جام اتحادیه، اظهار امیدواری کرد که تیمش فصل را با بیشترین جام ممکن به پایان برساند.

سراي نور؛

سیتی که با یک بازی کمتر و ۱۳ امتیاز بیشتر از رقیب همشهری، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، امشب با گل های سرخیو آگوئرو، ونسان کمپانی و داوید سیلوا موفق شد با نتیجه ۳-۰ آرسنال را شکست بدهد و قهرمان جام اتحادیه شود.

آنها همچنین در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۴-۰ بازل را شکست داده اند و صعودشان به مرحله بعد را تا اندازه زیادی قطعی کرده اند.

گواردیولا بعد از بازی گفت:” مهم بود که بعد از حذف از جام حذفی، در این دیدار به پیروزی رسیدیم. ما در دیدار با ویگان، برای ۴۵ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. جام حذفی همیشه دشوار است؛ اما ما خوب بازی کردیم؛ ولی متاسفانه نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

اما اکنون باید روی دیدارهای لیگ برتر تمرکز کنیم و تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم و امیدوارم که به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برسیم.

ما در نیمه اول خیلی خوب نبودیم. روی پاس های ساده، اشتباهات زیادی داشتیم. در نیمه دوم، ما با جسارت بیشتر و شخصیت بالاتری بازی کردیم و به همین دلیل است که خیلی خیلی بهتر بازی کردیم. در نیمه دوم، ما فوق العاده بودیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو