زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ -

آشوبی: برانکو بیش از حد محتاط است

هافبک سابق استقلال و پرسپولیس تهران معتقد است در حال حاضر آبی‌پوشان بهترین فوتبال را در لیگ برتر بازی می‌کند و شاگردان برانکو نتیجه‌گیری فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

سرای نور؛

فرزاد آشوبی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در رابطه با شرایط دربی ۸۶ و وضعیت سرخابی‌های پایتخت گفت : با توجه به وضعیت جدول بازی برای دو تیم به خصوص استقلال مهم است و خوشبین هستم که بازی جذابی شود . شفر همراه استقلال به دنبال ارائه بازی جذاب و برانکو هم همیشه به دنبال نباختن در دربی است . به نظرم پرسپولیس نباید به این فکر کند که با برد در این بازی قهرمان می‌شود . چون اگر این اشتباه را انجام دهند فشار بر روی تیم اضافه خواهد شد . شاگردان برانکو باید با تمرکز در این بازی حاضر شوند و به دنبال انجام بازی خود باشند . از طرف دیگر هم استقلال شرایط متفاوتی دارد و به دنبال نایب قهرمانی در لیگ برتر است . با این اوصاف فکر می‌کنم دربی جذابی خواهد شد .

  • در مقایسه بین شفر و برانکو ، کدام مربی را بهتر می‌دانید ؟

به نظرم در حال حاظر نمی‌توان این دو نفر را با هم مقایسه کرد . برانکو بیش از یک دهه است که در فوتبال ایران حضور دارد و شناخت کاملی از فوتبال ما پیدا کرده و با مربی استقلال فرق دارد . اما شفر تیم پایین جدول را تحویل گرفت و در کمال تعجب استقلال را متحول کرد . به نظرم با این سن و سالی که شفر دارد ، اما انرژی خوبی وارد استقلال کرده است . در حال حاضر آبی‌پوشان زیباترین فوتبال را در لیگ بازی می‌کنند و پرسپولیس بهترین نتیجه را می‌گیرد و با اختلاف صدرنشین است . برای قیاس این دو مربی باید زمان بیشتری بگذرد و فرصت بیشتری به شفر داد تا دیدگاه خود را در استقلال پیاده کند و بعد از آن به مقایسه پرداخت .

 

  • به نظر شما آیا دربی ۸۶ پرگل خواهد شد ؟

به نظرم بازی این پتانسیل را دارد که پرگل شود و از طرف شفر که هجومی است و امیدوارم برانکو هم توجه کند و یک بازی تهاجمی را به نمایش بگذارد . پرسپولیس تیمی است که از هر لحاظ توانمند است و کادر فنی و مدیریتی خوبی دارد . اما برانکو بیش از حد محتاط است و ای کاش در این بازی احتیاط را کنار بگذارد و به دنبال فوتبال جذاب باشد .

 

  • اگر بخواهید از ترکیب استقلال و پرسپولیس یک بازیکن ویژه انتخاب کنید ، نظرتان را کدام بازیکن جلب می‌کند ؟

به نظرم از استقلال فرشید اسماعیلی و از پرسپولیس محمد انصاری انتخاب من خواهند بود.

 

  • به نظرتان بازیکن کلیدی در ترکیب دو تیم ، کدام فرد است ؟

از استقلال سرور جپاروف و علی علیپور از پرسپولیس در این بازی نقش کلیدی خواهند داشت . کلا در ترکیب دو تیم بازیکن‌های خوب زیادی وجود دارد و شاهد تقابل زیبایی خواهیم بود .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو