زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ -

کلانتری: سلاح ما در فجر اعتقاد به یکدیگر است

علی کلانتری سرمربی فجرسپاسی معتقد است این تیم توانایی لیگ‌برتری شدن را دارد.

سرای نور؛

سرمربی فجر در خصوص شرایط این روزهای تیمش گفت: ما از هفته هفتم، هشتم در نیم فصل اول نتایج و وضعیت‌مان خوب شد و تیم‌مان هماهنگ شد. این روند را ما در نیم فصل دوم با اردو و بازی‌های تدارکاتی خوبی که برگزار کردیم ادامه دادیم. اکنون بچه‌های تیم نسبت به هم شناخت خوبی پیدا کردند و خدا را شکر وضعیت‌مان خوب است.

وی افزود: تیم فجر به این خودباوری رسیده که می‌تواند مدعی باشد و بدون ترس همین مسیر را هم ادامه می‌دهد. با حمایت همه و توکل به خدا و تلاش بچه‌ها تا روز آخر سعی می‌کنیم همین روند را حفظ کنیم.

او در رابطه با آنکه فکر می‌کند این تیم می‌تواند جز مدعیان صعود باشد یا نه هم گفت: چرا نتوانیم؟! ما اکنون جز مدعیان هستیم و ۹ بازی در پیش داریم، امیدواریم به آینده و مجموعه‌مان برای روزهای بهتر و خوب‌تر تجهیز شده و با باور همه مطمئنا در مسیر موفقیت و صعود به لیگ‌برتر قدم خواهیم برداشت. دست از تلاش برنخواهیم داشت تا مزد تلاش و کوششمان را کسب کنیم.

فجرسپاسی در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان لیگ‌برتر توانست خودش را از میانه جدول بالا بکشد که کلانتری در این رابطه می‌گوید: اگر ما تیم‌مان را لیگ‌برتری بستیم خب سوال من این است که خونه‌به‌خونه، بادران، مس کرمان، مس رفسنجان و سایر تیم‌ها چطوری بستند. به نظرم ۱۰ تیم بالای جدول همه تیم‌هایشان را به صورت لیگ‌برتری‌ها جمع و جور کردند و حتی بیشتر از ما هزینه کرده‌اند.

 

بیشترین چیزی که در فجر وجود دارد انگیزه و اعتقاد به همدیگر است. ما باور داریم همانطور که خودمان را تا اینجای جدول بالا کشیدیم تا روز آخر مطمئنا جز مدعیان صعود خواهیم بود. از اینکه همه روی فجرسپاسی حساب ویژه‌ای باز کردند، خوشحالیم.

او در پاسخ به سوالی که باتوجه به برگزاری دیدار دربی طرفدار کدامیک از دو تیم استقلال یا پرسپولیس است، گفت: من طرفدار تیمی نیستم و از بچگی‌ام واقعا طرفدار هیچ تیمی نبودم. فقط آرزوی تماشای یک بازی خوب دارم، همانطور که این چند ساله دربی‌های پرگل را شاهد بودیم این بازی را هم تماشاگرپسند و زیبا ببینیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو