زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ -

پنجشنبه ۱۰ اسفند؛ روز قهرمانی در غرب آسیا

پنجشنبه هفته جاری در لیگ های فوتبال غرب آسیا روز خاصی خواهد بود.

سرای نور؛

هشتادوششمین دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۵:۴۵ روز پنجشنبه دهم اسفندماه از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار می شود. صرف نظر از حساسیت های همیشگی این دیدار سنتی، جدال سرخابی ها در این هفته ویژگی مهمی دارد و آن هم احتمال قطعی شدن قهرمانی تیم پرسپولیس است. شاگردان برانکو در صورتی که پیروز این بازی بشوند یا اینکه بهتر از تیم ذوب آهن نتیجه بگیرند، قهرمانی لیگ را در فاصله ۵ هفته مانده به انتهای فصل جشن خواهند گرفت.

 

اما احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران، تنها اتفاق مهم روز پنجشنبه در فوتبال غرب آسیا نیست. مهم ترین بازی فصل لیگ ستارگان قطر هم در روز دهم اسفندماه در پایتخت قطر انجام می شود. تیم های فوتبال الدحیل و السد از ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه در شهر دوحه به مصاف یکدیگر می روند. این بازی که دوئل تیم های بزرگ قطر به حساب می آید، اصلی ترین نبرد برای قهرمانی در لیگ ستارگان است. الدحیل ۴۸ و السد ۴۶ امتیاز در لیگ این فصل کسب کرده اند و برای اینکه کار به اما و اگرهای ۳ هفته پایانی لیگ نکشد، در همین مصاف به دنبال پیروزی و هموار کردن راه قهرمانی هستند.

 

همچنین در لیگ فوتبال امارات در همین روز و از ساعت ۱۹:۴۵ یک بازی بسیار حساس برگزار می شود که می تواند در تعیین قهرمان این لیگ تاثیر بسزایی داشته باشد. در چارچوب هفته هجدهم این لیگ تیم های العین و الوحده در شرایطی به مصاف هم می روند که به ترتیب با ۳۸ و ۳۷ امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار دارند. برد در این بازی قدم مهمی برای قهرمانی محسوب می شود و تیم بازنده این جدال ۶ امتیازی احتمالا بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد چرا که بعد از این هفته، تنها ۴ بازی فرصت برای تیم ها باقی خواهد ماند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو