زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ -

گریزمان، سوژه شماره یک رسانه های بارسلونا (عکس)

دیدار هفته آینده بارسلونا و اتلتیکو از حالا در نشریات ورزشی بارسلونا داغ پیگیری و دنبال می شود.

سرای نور؛

پس از گذشت ۲۵ هفته از رقابت های لالیگا، بارسا با ۷ امتیاز بالاتر از اتلتیکو در صدر قرار دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می شود. دو تیم یکشنبه آینده در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت که می تواند تا حدود زیادی در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد.

اوج گیری آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو که در سال ۲۰۱۸ توانسته ۹ گل به ثمر برساند، از جمله هت تریک اخیر در زمین سویا، باعث نگرانی در اردوی بارسلونا شده است.

گریزمان که بسیاری اعتقاد دارند فصل بعد پیراهن بارسلونا را بر تن خواهد کرد، امروز روی جلد هر دو نشریه ورزشی مطرح شهر بارسلون رفته است.

 

 

موندودپورتیوو: فاکتور گریزمان…این نشریه از فرم بدنی فوق العاده گریزمان به عنوان تهدیدی جدی برای خط دفاع بارسا نوشته است و اینکه روز بازی، سرعت و قدرت شوتزنی او باید هر طور که شده محدود شود.

 

 

 

 

اسپورت: گریزمان؛ از رقیب به همراه…..اسپورت به احتمال بالای پیوستن گریزمان به بارسلونا نوشته و اینکه رقیب کنونی، در فصل بعد تبدیل به همراه شماره یک برای هواداران بارسا خواهد شد.

اسپورت معتقد است که گریزمان یکشنبه آخرین بازی خود با پیراهن اتلتیکو در نوکمپ را انجام خواهد داد و اینکه ستاره های بارسلونا با دیدی بسیار مثبت به انتقال او نگاه می کنند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو