زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ -

ربیعی: سرعت و دوندگی استقلال خیلی بیشتر شده

سرمربی بادران با امیدواری می‌گوید به جایگاه قبلی‌شان بازخواهند گشت و برای صعود به لیگ‌برتر هنوز زمان دارند.

سرای نور؛

محمد ربیعی در مورد نتایج چند هفته اخیر بادران می‌گوید: قطعا این روند و نتیجه‌گیری را برخواهم گرداند هرچند که روند نتیجه‌گیری‌مان را خیلی بد نیست، حالا در ادامه می‌گویم که چرا بد نیست. ما در یکی، دو بازی بدشانسی آوردیم و در مقابل خونه به خونه هم بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم بخصوص در نیمه دوم؛ البته هم بخت یارمان نبود و هم اینکه داور در حق‌مان بی‌انصافی کرد.

وی افزود: شک ندارم که ما دوباره جایگاه قبلی‌مان در رتبه دوم جدول را پس خواهیم گرفت و حتی امیدواریم بعد از شکست مقابل خونه‌به‌خونه هم بیشتر شده است. ما از لحاظ کیفیت فنی افت نداشتیم شاید از لحاظ نتیجه دو، سه مساوی دادیم که نباید مساوی می‌شد به طور مثال گل خوردن در دقایق آخر و گل نشدن توپ‌هایمان در لحظات پایانی بازی همه این‌ها باعث شد که ۴، ۵ امتیازی که در بازی‌های مساوی از دست دادیم را اگر اکنون به امتیازاتمان اضافه می‌شد قطعا همان رتبه قبل را می‌داشتیم اما من ناامید نیستم و امیدوارانه به آینده نگاه می‌کنم. ما فاصله‌ آنچنانی با تیم‌های بالاسریمان نداریم و ۹ بازی آینده را سعی می‌کنیم با بهترین بازی و نتیجه از زمین خارج شویم.

او در پاسخ به سوالی که در دربی طرفدار کدام تیم است گفت: طرفدار هیچ رنگی نیستم؛ در حالی که همه تیم‌ها برای من عزیز هستند برای استقلال و پرسپولیس در دربی آرزوی موفقیت می‌کنم.

از ربیعی در رابطه با دیدگاه فنی‌اش در خصوص دربی ۸۶ سوال کردیم که می‌گوید: من هیچ نظری نمی‌توانم درباره دربی داشته باشم اما امیدوارم بازی از لحاظ کیفی در شرایط بسیار مطلوبی برگزار شود به دلیل آنکه پرسپولیس سبک و قالب خاص خودش را دارد و آنها شرایط ایده‌آلی را در این چند سال سپری می‌کند و امسال هم بسیار ایده آل نتیجه گرفته است. در مقابل استقلال در روزهای اوجش قرار دارد و چند بازی است که نشان می‌دهد شرایط خوبی دارد. استقلال میزان دوندگی و سرعتش نسبت به قبل خیلی بیشتر شده است. آنها چه از نظر چرخش توپ و چه ضدحملات و حرکات در عمقشان سرعت خوبی دارند و همین امر در کیفیت بازی تاثیرگذار باشد. امیدوارم هیجانات دربی قالب نشود بر کیفیت فنی دو تیم و یک شرایط خوب از هر دو تیم شاهد باشیم.

او در پایان در رابطه با قهرمانی سرخ‌ها در این دیدار گفت: پرسپولیس تقریبا قهرمانی‌اش مسجل شده است و شاید این پیروزی برای هواداران سرخ از این لحاظ خوشایند باشد که پرسپولیس با قهرمانی زودهنگام سال را به پایان برساند. این یک رکورد بسیار بسیار بزرگ و ایده‌آل برای فوتبال ایران است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو