زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ -

احتمال از دست دادن جام جهانی برای نیمار

نیمار، فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بازی دو شب پیش برابر مارسی از ناحیه مچ پا آسیب دید.

سرای نور؛

مصدومیت نیمار موجی از نگرانی را در میان هواداران و مسئولان باشگاه پی اس جی ایجاد کرده و به فاصله تنها یک هفته تا دیدار برگشت مقابل رئال، خیلی ها منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی او هستند.

 

امروز رسما از سوی باشگاه پی اس جی اعلام شد که مچ پای نیمار رگ به رگ شده و استخوان متاتارس پنجم او نیز شکاف کوچکی برداشته است.

پس از انتشار گزارش پزشکی باشگاه پاریسی بسیاری از رسانه ها از غیرممکن بودن رسیدن نیمار به بازی با رئال نوشته اند اما اطرفیان این بازیکن و حتی برخی مسئولان باشگاه پی اس جی همچنان خوشبین هستند که نیمار برابر رئال به میدان برود. آنها معتقدند که مشکل نیمار به آن اندازه که تصور می کرده اند وخیم نیست.

 

 

 

 

رادیو کادنا سر در مصاحبه با دکتر “ریپول”، به تشریح وضعیت مصدومیت نیمار پرداخته و نتیجه گیری کرده است که حضور این بازیکن در بازی با رئال برای او بسیار خطرناک و ریسک پذیر خواهد بود.

 

دکتر ریپول در مورد مصدومیت نیمار گفت:« رگ به رگ شدن مچ پا یک چیز است و مو برداشتن استخوان متاتارس پنجم چیز دیگر. رگ به رگ شدن با چند جلسه فیزیوتراپی و آمپول، طی یک هفته بهبود پیدا می کند و نیمار می توانست برابر رئال حاضر شود ولی مصدومیت از ناحیه متاتارس به یک ماه زمان برای بهبود نیاز دارد.

 

 

 

 

البته که نیمار با تزریق آمپول می تواند برابر رئال به میدان هم برود ولی بدون شک او در میانه های بازی با درد از زمین خارج خواهد شد و با شدت یافتن مصدومیت، او تا انتهای فصل با این معضل دست به گریبان خواهد شد. نیمار حتی ممکن است جام جهانی را هم از دست بدهد.

پیش از این خامس به خاطر همین مصدومیت، دو ماه به دور از میادین ماند یا تونی کروس و مارسلو یک ماه بازی های رئال را از دست دادند. من به هیچ عنوان توصیه نمی کنم که نیمار با این مصدومیت برابر رئال بازی کند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو