زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

برانکو: با احترام به همه، پرسپولیس بالاترین است

سرمربی پرسپولیس در تمرین ملتهب امروز این تیم در ورزشگاه شهیدکاظمی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سراي نور؛

برانکو در خصوص اعتراض هواداران گفت: واقعا بیشتر از همه برای آنها متاسف و ناراحتم و تلاش ما برای آنهاست. دربی است و بازی را باختیم چون که خوب نبودیم. به خاطر یک سری اشتباهات و حریف استفاده کرد. من ناراحتی هواداران را درک میکنم اما میخواهم چیزی بگویم؛ همین بازیکنان در طول فصل خیلی هواداران را شاد کردند. ۱۵ امتیاز از تیم دوم جلوتر هستیم. این خوب است که هواداران عادت کردند که ببریم و ببریم خصوصا در دربی. استقلال هم تیم خوبی است و دربی علیرغم شرایط جدول بازی متفا‌وتی است. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و حریف از ۳۵ متری دروازه‌اش جلوتر نیامد. داور دو پنالتی برای ما نگرفت و اخراج شجاعیان که انصاری را لگد زد.

 

وی ادامه داد: تبریک میگویم به بازیکنانم به خاطر تلاش شان در طول فصل. بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بازیکنانم از نظر روحی و روانی هر چه سریعتر مهیا شوند.

 

برانکو در واکنش به این سوال که بازیکنانش آیا ترسیده بودند گفت: عوارض این مسائل اشتباهات پیاپی آنها بود. نیازی به ترس و از دست دادن اعتمادبنفس نیست. ما قهرمانیم و اختلاف زیادی با حریفان داریم. ما احترام زیادی برای حریفان قائل هستیم اما از حریفان بالاتر هستیم و در نیمه دوم کاملا این موضوع مشخص است. من از بازیکنان ممنون هستم که خیلی زود به شرایط برگشتند و خود واقعی شان شدند.

 

وی ادامه داد: ما یک تیم باتجربه را برای دربی در نظر گرفتیم. بازیکناتی که دومین قهرمانی را پشت سر می‌گذارند و برای من هم جای تعجب داشت چرا اینقدر اشتباه فردی داشتند.

 

برانکو در واکنش به اینکه تیم‌های بزرگ هم در دنیای فوتبال با باخت مواجه می‌شوند و جدایی چوک چه تاثیری داشت گفت: من موافق نیستم. ما بازی‌های خوبی انجام دادیم و می‌دانید استقلال در نیم فصل چقدر امتیار گرفته؟ ما هم بازی‌های خوبی انجام دادیم و مگر در آبادان و ذوب و … بازی‌های بدی انجام دادیم. آخر فصل است و تیم تحلیل  رفته است و طبیعی است که در مقطعی افت داشته باشد. چرا بارسلونا بازی قبلی را نبرد؟ چرا چلسی نتیجه نگرفت؟

 

برانکو در مورد عدم بازی دادن به محسن مسلمان و نعمتی گفت: سیامک پیش بینی شده بود برای حضور در ترکیب. آماده ترین بازیکنان را گذاشتم و به خاطر موقعیت بازی دو هافبک دفاعی را تغییر دادم اما پیش بینی بازیکنان دیگری را داشتم. به جای مسلمان هم اولویت را به دیگران دادم. چه لحی با مسلمان داشته باشم و کدام مربی با بازیکنانش لج می کند و برای کسب نتیجه بهترین ها را انتخاب می کند.

 

وی ادامه داد: مسلمان ناراحت بوده و شاید این حرف را زده است. هیچ مشکلی نیست و در میکسدزون می توانند مصاحبه کند و او ناراحت و غمگین بوده و من این را در چهره اش دیدم.

 

برانکو در خصوص اینکه خودش هم بازی را با ترس آغاز کرده گفت:  طبیعی است و تجربه خیلی مهم است. علیرغم اینکه ما از استقلال با نوزده امتیاز بالاتر بودیم می دانیم که این بازی به اندازه قهرمانی مهم است. ما همیشه به بازیکنان میگوییم که با قلبی داغ و ذهنی خنک به بازی بروید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو