زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

سامپائولی: ایگواین واقعا پخته شده

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین به تمجید از ایگواین و شرایط حال حاضرش در یوونتوس پرداخت و از احتمال بازگشت ته وز به تیم ملی آرژانتین خبر داد.

سراي نور؛

خط حمله آرژانتین با حضور ستاره‌های متعدد، کار را برای مهاجمین درجه اولی که در اروپا توپ می‌زنند دشوار کرده است. پیش از این ایگواین از تیم ملی خط خورده بود و ایکاردی در جمع بازیکنان حضور داشت ولی در آخرین فهرست اعلام شده، ایکاردی و دیبالا خط خورده اند و ایگواین بار دیگر به تیم بازگشته است. حال سامپائولی به تمجید از مهاجم ۳۰ ساله تیمش پرداخت.

او گفت:” عملکرد ایگواین در این مدت به من این حس را داده که او پخته شده و من را قانع کرد که او را دعوت کنم. ما به بازیکنانی نیاز داریم که اگر دعوت شوند، تضمین می‌کنند که ما نتیجه خوبی در جام جهانی کسب می‌کنیم. دیبالا، گومز و ایکاردی بازیکنانی هستند که ما خیلی خوب می‌شناسیم. دوست داریم دیگران هم مقایسه کنند. این دو بازی برای هیچکس تعیین کننده نیست. دیبالا بازیکن بسیار با ارزشی است. او از مصدومیت همسترینگ برگشته و به نظرم بهترین تصمیم این بود که فعلا او را دعوت نکنم.”

سامپائولی همچنین راجع به ته وز گفت:” با توجه به شخصیتش که من خیلی خوب می‌شناسم و با توجه به فرم فعلی و همچنین گذشته اش، به نظرم ته وز به حضور در جام جهانی بسیار نزدیک است.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو