زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

میشل لادروپ بازهم به آزادی می‌آید؟

عجیب ترین نتیجه این هفته از رقابتهای لیگ قطر با برد 6-1 تیم الغرافه مقابل الریان رقم خورد.

سراي نور؛

در شرایطی که الریان و بازیکنانش به دلیل تعویق در پرداخت حقوق یک جلسه تمرینی را تحریم کرده بودند، حضور آنها در دیدار مقابل هم تیمی های طارمی و اشنایدر به نتیجه ای فاجعه بار ختم شد .برای روزنامه های امروز قطر این نتیحه آنقدر غیرقابل هضم بود که حتی جای برد بزرگ دحیل مقابل السد را گرفت ؛ نتیجه ای که به احتمال زیاد تکلیف لیگ قطر را روشن کرد .

روزنامه های الوطن ، الریان و الشرق با انتشار مصاحبه ها و گزارش هایی یکپارچه به استقبال شکست رفته اند و به نظر می رسد به جز مشکلات مالی اخراج لادروپ سرمربی نامدار دانمارکی هم در دستور کار مدیران این باشگاه باشد . لادروپ  بنا به خبر الشرق دیروز بعد از باخت واکنش خاصی در رختکن نداشته اما به شدت از یکی از بازیکنان تیم که بعد از تعویض ورزشگاه را ترک کرده ، عصبانی است .

 

روزنامه های قطر با تیتر هایی مثل افتضاح و فاجعه به استقبال شکست رفته اند و از مدیران باشگاه خواسته اند علاوه بر حل مسائل مالی تکلیف خود را با افت تیم روشن کنند. در مقاله ای که در روزنامه الشرق منتشر شده از باشگاه خواسته شده دنبال راه حل موقت نباشد که این نوشته احتمالا منظوری جز اخراج لادروپ ندارد .

الریان این هفته در لیگ قهرمانان به دیدار الهلال می رود و شاید آن مسابقه پایان کار لادروپ را رقم بزند . در این صورت این مربی مشهور برای بازی برگشت استقلال مقابل الریان به ورزشگاه آزادی نخواهد آمد .

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو