زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

لاس پالماس ۱-۱ بارسلونا: زنگ خطر برای آبی و اناری ها

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل لاس پالماس به تساوی 1-1 رضایت داد تا فاصله این تیم با اتلتیکو مادرید، تیم دوم جدول، به 5 امتیاز کاهش پیدا کند.

سراي نور؛

شاگردان ارنستو والورده که در ۴ دیدار قبلی، دو تساوی داشتند، امشب هم دو امتیاز حساس را از دست دادند تا حالا خطر از دست دادن صدرنشینی را بیش از هر زمان دیگری احساس کنند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۸، روی همکاری مسی و سوارز، دروازه لاس پالماس تهدید شود اما واکنش به موقع دروازه بان این تیم، مانع از رسیدن آبی و اناری ها به گل شد.

حملات بارسا ادامه داشت و سه دقیقه بعد، بار دیگر مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه فنی او را چیچی سولا به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بارسا داشت اما این شاگردان والورده بودند که سرانجام در دقیقه ۲۱ به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که شوت تماشایی مسی به گوشه دروازه لاس پالماس رفت و بارسا ۱-۰ پیش افتاد.

بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای پیش کشید اما بازیکنان بارسا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقایق پایانی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه لاس پالماس ایجاد کردند اما در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری ۱-۰ بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را لاس پالماس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه ۴۷ بود که روی یک ضربه کرنر، داور برخورد بازیکنان دو تیم را پنالتی تشخیص داد. کایری پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را ۱-۱ کرد.

برتری لاس پالماس برای دقایقی ادامه داشت اما پس از آن بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات دو تیم شدت می گرفت اما تلاش آنها برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو