زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

گل شجاعی مانع شکست آ اِ ک نشد

هافبک ایرانی آ اِ ک آتن در شب باخت این تیم برابر لاریسا توانست گلزنی کند.

سراي نور؛

هر دو دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان امشب پیگیری شد که در نخستین مسابقه پائوک با نتیجه ۳ بر یک در خانه پانیونیوس به پیروزی رسید و در دومین بازی آ اِ ک آتن با بهره‌مندی از مسعود شجاعی به‌عنوان هافبک هجومی از ساعت ۲۱ مهمان لاریسا بود.

 

نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید ولی آ اِ ک در دقیقه ۵۱ با گلی که مسعود شجاعی در موقعیت تک به تک و با ضربه دقیق بغل پا زد، با نتیجه یک بر صفر در زمین لاریسا پیش افتاد.

 

 

لاریسا در دقیقه ۵۷ توسط توماس نازلیدیس گل تساوی را به ثمر رساند و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده توانست گل دوم را هم بزند تا یاران شجاعی دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی را با شکست پشت سر بگذارند و امیدوار به بازی برگشت برای صعود به فینال باشند.

 

مسعود شجاعی که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یونان یک پاس گل برابر پانتولیکوس داده بود، موفق شد نخستین گل خود بعد از پیوستن به آ اِ ک آتن را مقابل لاریسا به ثمر رساند؛ این هافبک ایرانی در شبی که حضور کامل در زمین داشت در دقیقه ۵۵ کارت زرد گرفت.

 

 

یاران شجاعی روز بیست و هشتم فروردین ماه ۹۷ دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان را در ورزشگاه خانگی اسپیروس لوئیس برگزار می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو