زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

امید عالیشاه از تراکتورسازی اخراج شد

با نظر مسئولان تراکتورسازی امید عالیشاه هافبک سرباز این تیم کنار گذاشته شد.

سراي نور؛

امید عالیشاه هافبک سرباز تیم تراکتورسازی که چند هفته ای است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست، با مسئولان این باشگاه به مشکل خورده است.

این بازیکن سرباز بدون هماهنگی با مسئولان باشگاه در تمرینات تیم شرکت نکرده و امروز هم بدون اینکه هماهنگی انجام دهد در ویژه برنامه دربی ۸۶ پایتخت حضور یافت که این موضوع به مذاق تراکتوری ها خوش نیامد.

ظهر امروز کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت عالیشاه گفت: « امید عالیشاه بدون اجازه در یک برنامه تلویزیونى در خصوص مسابقه دیگرى حضور پیدا مى کند در حالى که تراکتورسازى به شکل همزمان یک بازى حساس را برگزار مى‌کند و این قطعا مصداق رفتار غیر حرفه اى است.»

 

این در حالی است که به نظر می رسد عالیشاه دیگر قصد حضور در تمرینات تراکتورسازی را ندارد. سرپرست تراکتوسازی امروز اعلام کرد عالیشاه مدعی شده گواهی کسری خدمت گرفته اما ظاهر لشگر عاشورای تبریز این موضوع را تایید نمی کند.

در چنین شرایطی مسئولان باشگاه تراکتورسازی تصمیم به اخراج امید عالیشاه از تیم گرفتند. عالیشاه به دلیل ترک بدون اجازه تبریز برای حضور در یک برنامه تلویزیونی و غیبت در اردوها و تمرینات تیم از تراکتورسازی کنار گذاشته شده و باید دید چه تصمیمی درباره او گرفته می شود.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه عالیشاه همچنان سرباز تراکتورسازی است مشخص نیست برای ادامه خدمتش باید چه کاری انجام دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو