زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

ویژگی های پوگبا شبیه پاتریک ویرا نیست

برایان مک کلر، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که پل پوگبا در اندازه های پاتریک ویرا نیست.

سراي نور؛

پوگبا که در تابستان ۲۰۱۶ با انتقالی ۱۰۵ میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، اما در این مدت نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی ژوزه مورینیو او را در چند دیدار اخیر تیمش نیمکت نشین کرد.

مک کلر که نزدیک به یک دهه برای شیاطین سرخ بازی کرد، به تلگراف گفت:” ما پوگبا را در آکادمی منچستریونایتد به عنوان یک بازیکن خلاق می دیدیم.

فکر می کردم مردم به خاطر قد و قامتش، او را با پاتریک ویرا مقایسه می کنند اما از نظر ویژگی ها، اینطور نیست. ویژگی بازی او، دادن پاس گل و گلزنی است. او یک هافبک سمت چپ با ویژگی های قدیمی است.”

در مقابل، بازیکنان جوانی مانند جسی لینگارد، مارکوس راشفورد و اسکات مک تومینای با بازی های خوبی که انجام داده اند، به بازیکنان ثابتی در ترکیب تیم ژوزه مورینیو تبدیل شده اند.

مک کلر در مورد آنها گفت:” وقتی جسی لینگارد ۱۶ ساله بود، کسی او را برای تیمش برنمی داشت زیرا از نظر فیزیکی شبیه ۱۳ ساله ها بود. ما به او فرصت دادیم.

اسکات مک تومینای در هنگام رشد، همه جور مشکلی داشت. او خیلی سریع رشد کرد و بدنش باید تطبیق پیدا می کرد و به همین دلیل، به خاطر مصدومیت، زمان را از دست داد. از آنها به شیوه های مختلف حمایت شد.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو