زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

شادی آبی‌پوشان از تعویق قهرمانی سرخپوشان

شاگردان وینفرد شفر با ارائه یک بازی کاملا هوشمندانه موفق شدند، رویای کسب دو قهرمانی در یک سال را برای همشهری خود از بین ببرند.

سرای نور؛با توجه به اینکه ذوب آهن در مقابل پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل دست یافت، این فرصت برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ فراهم بود تا با کسب یک تساوی هم قهرمانی در لیگ را جشن بگیرند، اما سرخپوشان باز هم در یکی از روزهای بد خود، نتیجه را واگذار کردند تا قهرمانی آنها به تعویق بیافتد.

در سوی دیگر آبی پوشان پایتخت با حضور وینفرد شفر به خصوص در هفته های اخیر که بازی های سختی را پشت سر گذاشته اند و دیدارهای دشواری نیز پیش رو دارند، بهترین عملکرد را ثبت کرده اند و حالا با پیروزی در مهم ترین بازی لیگ با انگیزه مضاعفی آماده ادامه رقابت های آسیایی و دیدار برابر العین امارات می شوند.

استقلالی ها با پیروزی در این مسابقه با ۴۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفتند و شاید از لحاظ امتیازی این دیدار از اهمیت خاصی برای آنها نداشت، اما دربی فارغ از جایگاه دو تیم همیشه یک مسابقه ویژه خواهد بود و این موضوع که آبی پوشان موفق شدند با پیروزی در این مسابقه حساس علاوه برگرفتن انتقام دیدار رفت، قهرمانی سرخپوشان را نیز به سال ۹۷ موکول کنند و از به وقوع پیوستن دو قهرمانی برانکو و شاگردانش در یک سال جلوگیری کنند، شیرینی این سه امتیاز را بیشتر از هر زمانی کرده بود.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو