زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

روزبه؛ چشم در چشم برنده جنگ ملی‌پوشان

مدافع ملی پوش استقلال چشم در چشم ملی پوشان پرسپولیس نمایش بی نقصی ارائه داد تا بدون جنجال و اعتراض نقشی بزرگ در برد تیمش داشته باشد.

سرای نور؛روزبه چشمی یک بار دیگر در کنار مجید حسینی خط دفاع استقلال در بازی بزرگ دربی را تشکیل داد به این امید که بار دیگر دژ بتنی مقابل مهاجمان گلزن رقیب سنتی بسازد. هدفی که به آن رسید تا در ۹۰ دقیقه دربی نمایشی جالبی را از این ملی پوش برابر آقای گل لیگ همین طور سایر عوامل تهاجمی و ملی پوش پرسپولیس شاهد باشیم.

روزبه با همان استایل و توانایی فنی که انتظار می رفت در دربی ۸۶ جنگ های انفرادی و تیمی مقابل عناصر تهاجمی ویرانگر همچون علی علیپور آقای گل لیگ همین طور وحید امیری  دیگر عنصر تهاجمی سرخپوشان را برد تا چشم در چشم بازیکنانی که ممکن است در کنار هم در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی ایران به میدان می روند، توانایی خود را به رخ بکشد.

با روندی که روزبه چشمی در ترکیب استقلال این فصل در پیش گرفته می توان از حالا این بازیکن را یکی از مسافران و انتخاب های اصلی کارلوس کی روش برای سفر به روسیه دانست گرچه چشمی هنوز تا پایان فصل بازی های مهم و آزمون های حیثیتی بیشتری پیش رو دارد که باید در آنها نمره قبولی بگیرد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو