زمان انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ -

ساغلام: امیدوارم دیگر چنین نمایشی از تراکتور نبینیم

تراکتورسازی در روزی که حریفش 9 نفره بود هم نتوانست از شکست فرار کرده و در نهایت با یک گل مغلوب پیکان شد.

سرای نور؛

تراکتورسازی در روزی که پیکان دو بازیکنش را در طول بازی به دلیل اخراج از دست داد بازهم نتوانست امتیازی به دست بیاورد و شکست خورد.  ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی  پس از دیدار مقابل پیکان تهران گفت: «ما امروز هدفمان از بازی کسب پیروزی و دور شدن از پایین جدول بود که متاسفانه پیروز نشدیم» .

او افزود: «طبیعتاً بازی بر طبق خواسته ما پیش نرفت و یک گل بد روی بدشانسی خوردیم. پس از آن برای جبران خیلی تلاش کردیم ولی موفق نبودیم. کاری که در شرایط یازده به یازده نتوانستیم انجام دهیم پس از اخراج بازیکنان حریف هم نتوانستیم انجام دهیم. امیدوارم دیگر چنین بازی‌ای را شاهد نباشیم. پس از اخراج بازیکنان حریف سعی کردیم با حضور آزادی و حاتمی با ۳ مهاجم بازی کنیم ولی همیشه سعی کردیم از موقعیت‌های شلوغ به سمت دروازه حریف هجوم بیاوریم. در نهایت بازی بدی انجام دادیم. »

ساغلام همچنین گفت:« امیدوارم این مسابقه آخرین مسابقه بد ما تا پایان لیگ‌ باشد. ۳ امتیاز امروز برای ما بسیار مهم بود. حال باید شرایط روحی تیم را بهبود بخشیم تا مقابل الجزیره نتیجه خوبی کسب کنیم و رضایت هواداران را به دست آوریم.  امروز دیدیم که باید فوتبال بهتری از خودمان نشان دهیم. در این دوره پرفشار نمی‌توانیم تمرینات بیشتری برگزار کنیم. ما فردا راهی تهران می‌شویم و پس از آن به دوبی می‌رویم و نمی‌توانیم تمرینات زیادی برگزار کنیم چون بازی‌هایی فشرده در برنامه داریم. »

ساغلام افزود: «ما با ۱۳،۱۴ بازیکن باید تمامی بازی‌ها را انجام دهیم. امروز بدون مهدی‌زاده و ایران‌پوریان مجبور شدیم از نفرات دیگر استفاده کنیم و از لحاظ نفرات تیم کیفیت لازم را نداریم. از این شرایط ناراضی نیستیم و سعی می‌کنیم به بازیکنان انگیزه دهیم و مشکلات روحی‌شان را حل کنیم تا آماده مسابقه شوند. » سرمربی تیم تراکتورسازی درباره حضور عالیشاه در برنامه قبل از بازی دربی گفت: «من از برنامه او بی‌خبرم. شاید از کس دیگری اجازه گرفته ولی هرکسی به جایی که احساس می‌کند تعلق دارد، می‌رود. ما درباره این موضوع باید تصمیمی بگیریم که به نفع تیم باشد. فعلا درباره این موضوع نمی‌توان قضاوت کرد و باید دید آیا از کسی اجازه گرفته و موضوع چیست. »

در ادامه مدیر رسانه ای تیم در این رابطه گفت: «آقای عالیشاه از هیچ کدام از مسئولین باشگاه کسب اجازه نکرده است و به طور قطع با این موضوع برخورد می‌ شود . رفتار او کاملا غیرحرفه‌ای بود که بازیکن در زمان بازی تیمش بدون اجازه در یک برنامه تلویزیونی برای یک تیم دیگر حاضر شود. »

ساغلام درباره دریافت کارت زردهای بی مورد توسط بازیکنانش گفت: «با این موضوع موافقم و‌ این موضوع را با بازیکنانم در میان گذاشتم. ما در فاز هجومی مشکل داریم. با هرکدام از نفرات در این پست بازی کردیم باز در این خط مشکل داشتیم. امیدوارم بازیکنانمان قابلیت‌های خودشان را نشان دهند. مشکل بزرگ ما عدم جایگزین مناسب در این خط است. در بازی بعدی باید در پست کیانی از یک بازیکن جوان استفاده کنیم ولی کار ما شکایت کردن نیست و باید تا جایی که از دست ما بر می‌آید به فکر حل مشکلات باشیم. »

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: «بعد از بازی الجزیره یک فاصله زمانی است که می‌توانیم به بازیکنان استراحت و تمرین بدهیم و در دوره بعد تعطیلات شرایط متفاوتی تجربه کنیم. در ابتدای دوره کارها خوب پیش می‌رفت ولی با فشرده شدن بازی‌ها دچار مشکل شدیم. دوست داشتیم به برخی بازیکنان امروز استراحت دهیم ولی با کمبود نفرات مواجه هستیم و نمی‌توانیم چنین اقدامی انجام دهیم. » سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «ما در بازی های آسیایی عملکرد خوبی داشتیم و امتیاز این مسابقات کسب تجربه برای بازیکنان ماست. متاسفانه این تیم در ۲ پنجره نقل‌و‌انتقالات محروم بود و نتوانست بازیکنان زیادی جذب کند و این خوبی‌ها و بدی‌های خاص خودش را دارد. » ساغلام گفت: «ما به خاطر منفعت تیم هر اقدامی انجام می‌دهیم. البته در پست‌هایی که بازیکن جایگزین داریم می‌توان کاری انجام داد. امیدوارم با عملکرد مناسب در ۲ بازی الجزیره هواداران را خوشحال کنیم. در بازی امروز هیچ بهانه‌ای مورد قبول نیست و باید در بازی های بعدی جبران کنیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو