زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

پاشازاده: استقلال با برد دربی جان گرفت

سرمربی شاهین بوشهر می گوید که این تیم در لیگ دسته دوم در گروه مرگ حضور دارد.

سراي نور؛مهدی پاشازاده سرمربی شاهین بوشهر که پیش از این سابقه صعود ۴ تیم به لیگ یک را داشته اکنون با تیم شاهین روزهای سختی را می‌گذراند. او درباره دیدارهای لیگ  دسته دوم می‌گوید: ما در گروه مرگ حضور داریم و این را همه می‌دانند که این گروه سخت‌‌ترین است اما مطمئنا همه هم این را می‌دانند که اگر تلاش کنند به آن چیزی که می‌خواهند دست پیدا می‌کنند.

وی درباره سختی‌های کار  در بوشهر اینطور می‌گوید: شاید همه تصورشان این است که من باید معجزه کنم اما واقعا تیمی که خودتان نبستید را بتوانید متحول کنید خیلی سخت است. گلایه‌ بر کسی وارد نیست و من آگاهانه به اینجا آمدم، شاید پیش‌بینی این روزها را هم می‌کردم اما ما همانطور که می‌دانید قدم اول را خوب برداشتیم و توانستیم مقابل سردار بوکان پیروز باشیم. اما چیزی که من کمی نگرانش هستم امیدوارم اینطور نباشد این است که ما برای سالم بودن فوتبال نجنگیم و هرکس برحسب تلاشش به حقش نرسد.

از او می‌پرسیم چرا اینطور می‌گوید و چه چیزی باعث شده است که اینطور فکر کند که در ادامه گفت: حواشی بازی هفته گذشته بندرعباس مقابل داماش گیلان و اعتراضات بندری‌ها به داوری من را نسبت به بازی این هفته حساس کرده است و نمی‌خواهم شاهد فشار آنها روی کمیته داوری و سازمان لیگ باشم. شاید توقع باشد ولی به نظرم این یک اصل است که نظارت‌ها در فوتبال آن هم دسته دوم کم است. اکنون ما در خانه حریفی بازی داریم که زخم خورده است و نگرانیم که ما را زخمی نکنند. خواهشم از مسئولین فوتبال نه فقط برای این بازی بلکه برای تمامی بازی‌ها در لیگ دو نظارت دقیق و جامع است. امیدوارم همین‌طور باشد پیشرفت خوبی نسبت به دو سال پیش که پارس جنوبی‌ها را عهده‌دار بودم هست، فقط ای کاش بهتر و بهتر از قبل شود.

پاشازاده در پایان در خصوص دیدار استقلال مقابل العین امارات هم خاطرنشان کرد: استقلال با پیروزی در دربی جان گرفته و مطمئنا با روحیه بسیار خوبی پا به این مسابقه خواهد گذاشت. البته نباید توقع داشته باشیم که بهترین نتیجه و بازی را از تیمی خواستار شویم که تازه از زیرفشار دربی خلاصی یافته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو