زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

شوکر: رئال به فینال چمپیونزلیگ خواهد رسید

داوور شوکر، اسطوره باشگاه رئال مادرید معتقد است که رئال در این فصل به فینال چمپیونزلیگ خواهد رسید.

سراي نور؛هافبک کروات با رئال به هفتمین قهرمانی این تیم در چمپیونزلیگ رسید و به یکی از محبوبترین بازیکنان باشگاه تبدیل شد. حال او در مصاحبه با مارکا درباره شرایط فعلی رئال توضیحاتی ارائه کرد.

شما با رئال به قهرمانی چمپیونزلیگ رسیدید در حالی که در لالیگا خوب کار نکرده بودید. چطور اینگونه شد؟

چمپیونزلیگ با تمام جام‌ها متفاوت است، سرود مسابقات، جو بازی. اگر رئال مادرید از لحاظ بدنی آماده باشد، می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. این را در فینال سال گذشته مقابل یووه دیدیم. همه راجع به قدرت دفاعی یووه صحبت می‌کردند ولی در نهایت این خط دفاعی نتوانست کاری کند. امیدوارم رئال در فینال کیف حضور داشته باشد.

دو هفته پیش رئال در یک بازی نزدیک مقابل پاری سن ژرمن قرار گرفت و با برتری دو گل بازی را به پایان رساند. این تیم چگونه خود را برای بازی های بزرگ آماده می‌کند؟

بازیکنان تقریبا آمادگی یکسانی دارند و به ندرت تغییر می‌کنند. وقتی بازیکنان سرود مسابقات را شنیدند، تمرکزشان سریعا تغییر کرد. سه شنبه یا چهارشنبه آنها بهتر بازی می‌کنند، می‌دانند که این رقابت متعلق به انهاست.

آیا رئال می‌تواند چمپیونزلیگ را ببرد؟

در فوتبال همه به دنبال تیم‌های بزرگ هستند و قرار گرفتن برای مدت طولانی در بین این تیم ‌های بزرگ کار دشواری است. تیم‌های بزرگی هستند که می‌خواهند رئال را زمین بزنند، باشگاه‌هایی هم هستند که روی کاغذ نسبت به رئال برترند. با این حال رئال هیچگاه ناکام نمی‌ماند و این یعنی یک ذهنیت بسیار قدرتمند.

چه فرقی بین رئال و دیگر تیم‌هاست؟

نگرش و تفکر. آنها توپ را حفظ می‌کنند، حرکت و خوب کار می‌کنند. انطور که می‌خواهند بازی می‌کنند و تفاوت‌ها آشکار می‌شود.

چرا رئال در چمپیونزلیگ انقدر خوب است و در لالیگا انقدر بد؟

باید از مربی سوال کنید. نمی‌خواهم توصیه ای کنم زیرا به زیدان و عملکردش اطمینان کامل دارم و اگر جای پرز بودم، با او تمدید می‌کردم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو