زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

رگکامف: اینجا آمدیم تا با امتیاز از زمین بیرون بیاییم

سرمربی تیم الوحده امارات امروز در نشست پیش از دیدار برابر ذوب آهن حضور یافت و درباره این بازی به صحبت پرداخت.

سراي نور؛لارنسیو رگکامف سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات در خصوص بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی بسیار مهمی را داریم، برای ما اهمیت دارد، چرا که بازی های گذشته شکست خوردیم و امیدواریم فردا پیروز شویم.

وی تصریح کرد: به نظرم اتفاقاتی که در بازی‌های قبلی ما رخ داده اصلا مهم نیست. برای ما بازی فردا اهمیت زیادی دارد. فردا برای ما مثل یک بازی فینال خواهد بود. من اینجا هستم تا حرفم را به شما بگویم. اینکه شما با حرف من موافق هستید یا مخالف مشکل من نیست. ما فردا برای گرفتن ۳ امتیاز تلاش خواهیم کرد و اینجا آمدیم تا با امتیاز از چمن بازی بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: دو بازی آخر ذوب آهن اصفهان را در لیگ قهرمانان با دقت آنالیز کردیم و می‌دانیم کار سختی داریم، در بازی فردا مقابل ذوب آهن یک مصدوم داریم که نمی‌تواند به ما کمک کند. تمام نفراتمان را در اختیار داریم، باید با قدرت مقابل ذوب آهن به میدان برویم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: همانطور که قبلا هم گفتم بازی با ذوب آهن بسیار سخت است، چرا که این تیم هواداران خونگرمی دارد،‌ همیشه هواداران ایرانی عاشق فوتبال بودند و ورزشگاه را پر می‌کنند، این باعث می‌شود که کار ما مقابل ذوب آهن سخت می‌شود. باید تلاش کنیم که سه امتیاز را کسب کنیم و پیروز از میدان خارج شویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو