زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

قلعه‌نویی: با پیروزی بر الوحده در جدول باقی می‌مانیم

سرمربی ذوب آهنی ها در نشست مطبوعاتی پیش از برگزاری دیدار این تیم مقابل الوحده شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سراي نور،؛امیر قلعه نویی در این نشست گفت: جدول گروه ما شرایط پیچیده ای دارد و به همین دلیل می توانم بگویم دیدار پیش روی ما سخت ترین دیدار ذوب آهن در بازی های آسیایی است. ما اگر بتوانیم حریف مان را شکست دهیم در جدول باقی می مانیم و در کورس صعود قرار می گیریم. البته الوحده هم تیم بسیار خوبی است اما با توجه به کلیدی بودن این بازی امیدواریم بتوانیم سه امتیاز آن را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: فشردگی بازی‌های لیگ باعث شده که ما کار سختی در بازی‌ها‌ی آسیایی داشته باشیم، دلیل آن هم امکانات است برای مثال برای رفتن به شهر جم سه پرواز داشتیم، ۲۰۰ کیلومتر با اتوبوس حرکت کردیم و این باعث شد که تیم‌های شهرستانی مثل ذوب آ‌هن و تراکتورسازی مسافت طولانی را طی کنند و این کار را برای ما سخت کرده است چرا که بازیکنان تحت فشار قرار می‌گیرند اما در کل از مسئولین تیم ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که تمام امکانات را برای ما فراهم کردند تا ما بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی ذوب آهن در ادامه درخصوص تیم الوحده امارات اظهار داشت: الوحده تیم بسیار خوب و قدیمی امارات است که معمولا بازیکنان خوبی در اختیار دارد، همیشه از بازیکنان خارجی با کیفیت استفاده کرده تا بتوانند نتایج خوبی کسب کنند، اما ما با برنامه‌ریزی مقابل این تیم به میدان می‌رویم، نقاط ضعف و قدرت الوحده را می‌دانیم و نسبت به نقاط ضعف این تیم تمرین کردیم و آگاهی کامل از نقاط قوت الوحده داریم و می‌دانیم در کدام نقاط با قدرت کار می‌کنند. کاری به نتایج گذشته الوحده نداریم،‌ برایمان مهم نیست در لیگ قهرمانان آسیا چه نتایجی گرفتند، می‌دانیم تیم قدرتمندی هستند و اگر اجازه بدهیم حمله کنند و موقعیت ایجاد کنند، می‌توانند به ذوب ‌آهن ضربه بزنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: الوحده در ۵۰ متر جلویی بسیار خطرناک است، در دو سه روزی که وقت داشتیم سعی کردیم تمرینات خوبی انجام دهیم. باید ارتباط بین هافبک و مهاجم الوحده را قطع کنیم. اگر این پل ارتباطی را قطع کنیم به هدفمان می‌رسیم ما در این مدت فقط یک جلسه کار تاکتیکی کردیم. به دلیل رفت و برگشت به شهر جم فرصت زیادی نداشیم.

قلعه‌نویی در اعتراض به انتخاب داوران در لیگ قهرمانان گفت: پیشنهاد می‌کنم در بازی‌هایی که در غرب آسیا برگزار می‌شود از داوران شرقی استفاده کنند. فردا داور اردنی است و آنها عرب زبان هستند و بازیکنان حریف می‌توانند ارتباط کلامی داشته باشند. اگر چنین برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد این اتفاق می‌تواند به حریفان کمک کند. من یک پیشنهاد دادم و گفتم چرا از داوران شرق آسیا استفاده نکنیم، اگر مسافت دور است چطور از فغانی به عنوان یک داور ایرانی در بازی‌های تیم‌های شرقی آسیایی استفاده می‌کنند اگر بخواهیم در آسیا پیشرفت کنیم باید در همه مسائل پیشرفت کنیم، مخصوصا در بحث داوری من نمی‌گویم داور اردنی بد است، اتفاقا داوران خوبی هستند اما بهتر بود که از داوران شرق آسیایی هم استفاده شود در این بازی حساس.

امیر قلعه‌نویی در پایان اظهار داشت: فوتبال یک زبان است، زبان مشترک دارد آن هم زیبایی‌های بازی است. ذوب آهن فردا نماینده فوتبال ایران است، امیدوارم هواداران برای حمایت از تیم ذوب آهن به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند و امیدوارم با پیروزی مقابل الوحده دل هواداران را شاد کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو