زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -

به یاد زاید، توره و حسن‌خان محمدی

پرسپولیس امروز در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در آزادی میزبان الوصل است و برای مدعی صعود بودن نیاز به سه امتیاز این بازی دارد.

سراي نور؛پرسپولیس بعد از کسب یک برد و یک باخت در دوهفته ابتدایی لیگ قهرمانان ، امروز به دنبال یک برد خانگی است تا شرایط را برای صعود از این مرحله مهیا کند. پرسپولیس ابتدا نسف قارشی را با سه گل در تهران برد و سپس با سه گل در دوحه مغلوب السد شد تا همه چیز برای نماینده ایران به بازی امروزش برابر الوصل دوبی گره خورده باشد.

پرسپولیس در هفته سوم

  • ۲۰۰۲-۲۰۰۳(برد مقابل تیم عجیب)

پرسپولیس در سومین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۲-۲۰۰۳ به مصاف تیم نیسا عشق آباد از ترکمنستان رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. در این بازی حسن خان محمدی ۲ گل، یحیی گل محمدی و امیر حسین اصلانیان ۴ گل پرسپولیس را برابر حریف به ثمر رساندند. پرسپولیس در این سال در گروهش دوم شد اما تنها تیم های اول به مرحله بعد صعود می کردند و در نهایت از صعود بازماند.

 

  • ۲۰۰۹( سه گل ستاره ها)

در سال ۲۰۰۹ پرسپولیس در سومین هفته از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در قطر به مصاف تیم الغرافه رفت و با نتیجه سه بر یک به برتری رسید. پرسپولیس که تیمی پرمهره در آن سال بود با گل های مازیار زارع، ابراهیم توره و علیرضا نیکبخت واحدی این بازی را برد. پرسپولیس در این مرحله در گروهی سه تیمی قرار داشت و در نهایت به عنوان تیم اول صعود کرد.

 

  • ۲۰۱۱ (مساوی و حذف)

پرسپولیس در سال ۲۰۱۱ در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با بنیادکار ازبکستان مسابقه داد و این بازی در تهران با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. پرسپولیس در گروه خودش آخر شد و به مرحله بعدی صعود نکرد.

 

  • ۲۰۱۲( عصر ایمون زاید)

در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۲ پرسپولیس در مرحله سوم دور گروهی ، در تهران میزبان الغرافه قطر بود و با نتیجه سه بر صفر حریف را شکست داد. در این بازی غلامرضا رضایی، ایمون زاید و جواد کاظمیان سه گل پرسپولیس را به ثمر رساندند. پرسپولیس در پایان این مرحله به عنوان تیم دوم صعود کرد.

 

  • ۲۰۱۵ (شکست و صعود)

پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۵ و در هفته سوم مرحله گروهی رقابت ها به مصاف تیم النصر عربستان رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد. پرسپولیس در انتهای این مرحله به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

 

  • ۲۰۱۷ (باخت به یاد طارمی)

در سال ۲۰۱۷ و در هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با مربیگری برانکو به مصاف تیم الریان قطر رفت اما در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد. تنها گل پرسپولیس را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند. پرسپولیس در این سال به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو