زمان انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ -

معاون فرماندار شهرستان نور تاکید کرد

لزوم نظارت بر نرخ‌گذاری و چگونگی اجرای طرح دریا توسط شهرداری‌ها

معاون فرماندار شهرستان نور گفت: مهم‌ترین مسئله در طرح ساماندهی دریایی در سال 97 در این شهرستان نظارت بر نرخ‌گذاری و چگونگی اجرای طرح دریا توسط شهرداری‌ها است.

به گزارش سرای نور، سعید یزدانی در گفت‌وگویی با اشاره به ساماندهی دریا در سال ۹۷ اظهار کرد: جلسه طرح ساماندهی دریایی برای سال ۹۷ در شهرستان نور برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته‌هایی که در این زمینه تشکیل می‌شود به وظایف خود عمل کند و مهم‌ترین مسئله نظارت بر نرخ‌گذاری و چگونگی اجرای طرح دریا توسط شهرداری‌ها بود.

معاون فرماندار شهرستان نور با اشاره به اسب‌ها و موتور چهار چرخ‌ها در ساحل بیان کرد: اسب‌ها و موتور چهار چرخ‌ها در ساحل در برخی مواقع به علت عدم نظارت سبب زحمت برای گردشگران می‌شوند که باید ساماندهی شوند.

این مسئول افزود: نرخ‌ها باید مشخص شود و صاحبان موتور چهار چرخ‌ها نیز تأیید صلاحیت اخلاقی و وسایل آن‌ها تأیید فنی شود.

یزدانی تأکید کرد: بلیط ها باید از طریق گردشگری مشخص و درصدی از این خدمات به شهرداری بازگردد.

وی با اشاره به ساماندهی اسب‌ها و موتورچهار چرخ‌ها اظهار کرد: محل نگهداری و ایستگاه آن‌ها باید در ساحل مشخص شود و سلامت اسب‌ها نیز باید تأیید شود همچنین یک نفر به عنوان مأمور نظارت و مسئول نیز باید حضور داشته باشد که با توجه به این اقدامات می‌توان روش‌های اصولی‌تر و بهتری را برای اجرای طرح دریا در سال ۹۷ به کار برد.

معاون فرماندار شهرستان نور با اشاره به تشکیل تعاونی ساحل‌نشینان تصریح کرد: با توجه به اینکه دریا و ساحل محل جذب گردشگر، درآمد و رونق اقتصادی است این منفعت باید به همه ساحل‌نشینان برسد.

یزدانی گفت: تشکیل تعاونی‌ها به افراد این حس را می‌دهد که دریا به عنوان محل درآمد آن‌ها است و با احساس مسئولیت برای حفاظت، حراست و جلوگیری برای تجاوز به دریا تلاش می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو