زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ -

آل‌کثیر:برابر استقلال به میدان می‌روم که گل بزنم

عیسی آل کثیر می گوید خیلی وقت است گل نزده‌ام و برای بازی با استقلال و گلزنی در این دیدار انگیزه فراوانی دارم.

سراي نور؛مهاجم گلزن نفتی ها در رابطه با اوضاع کنونی خود گفت: بعد از اتفاق تلخی که برایم رخ داد شرایط روحی‌ام بد شد و همین امر در عملکردم تاثیرگذار شده بود اما امیدوارم از دیدار با استقلال در شرایط خوبی قرار بگیرم و بتوانم برای تیمم گلزنی کنم.

آل کثیر درباره شرایط مالی نفتی ها گفت: به دلیل تغییراتی که داشتیم شرایط مالی در نفت خیلی بد نیست و قرار است طی هفته‌های آتی هم تمهیداتی برای پرداخت مطالباتمان داشته باشند که امیدواریم با شرایط روحی نسبتا خوب تیم وعده‌ها عملی شود تا بتوانیم بازی به بازی بهتر از قبل شویم و نتایجی که مستحق آن هستیم را به دست بیاوریم.

او در این باره ادامه داد: ما برای بازی مهم با استقلال نیاز به شارژ روحی روانی داریم که اگر مسئولین باشگاه پیش از این بازی مطالبات را پرداخت کنند مطمئنا از تیم جان می‌گیرد و در این فرصت با تمرینات منظمی که برگزار می‌کنیم می‌توانیم به استقبال این بازی برویم.

مهاجم نفتی ها درباره دیدار برابر استقلال گفت: بازی با استقلال دیداری ۶ امتیازی است و ما تمام هم و  غم‌مان در این بازی شکست آنها و کسب امتیاز است. البته تعطیلات یک ماهه هم می‌تواند به ضررمان باشد اما فرصت خوبی برای ما و سایر تیم‌هاست تا بتوانیم شرایط خوب خود را ادامه دهیم. ما باید با تمرینات منظم در این مدت سعی کنیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم ولی اتفاق سخت در این بین قرار گرفتن استقلال در کوران مسابقات آسیایی و آمادگی مسابقات است که کار نفت را برای نتیجه‌گیری در این مصاف سخت می‌کند.

او درباره روند گلزنی های خود گفت: خیلی وقت است گل نزده‌ام و برای بازی با استقلال و گلزنی در این دیدار انگیزه فراوانی دارم و مطمئنا با فکر گلزنی وارد مسابقه خواهم شد. ما باید در این بازی گلزنی کنیم تا نفتی که در یکی، دو هفته اخیر شرایط خوبی نداشته را دوباره به روزهای خوبش بازگردانیم.

آل کثیر در رابطه با شکست نفتی ها در بازی اخیر گفت: در بازی با استقلال‌خوزستان حریف از شرایط میزبانی استفاده کرد و توانست ما را شکست دهد و به اعتقادم بازی‌ای که نباید می‌باختیم را آنطور نتیجه گرفتیم. ضمنا ما ۷ بازی بدون باخت توانستیم خودمان را به میانه جدول بیاوریم اما بالاخره باخت هم جزیی از فوتبال است و حریف از شرایطش به بهترین نحو استفاده کرد و توانست ما را بعد از ۷ هفته متوقف کند.

مهاجم نفتی ها درباره شرایط ورزشی خود در سالی که گذشت گفت: سال ۹۶ از لحاظ فوتبالی هم خوب و هم بد بود یعنی بیشتر از لحاظ گلزنی برایم خوب بود وگرنه نه از نظر تیمی به هیچ وجه برایم خوب نبود ضمن اینکه با وجود قهرمانی در جام‌حذفی نتوانستیم در رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشیم و بی‌ثباتی نفت در ابتدای فصل همه را خیلی اذیت کرد و در واقع باید گفت فاجعه بود، فراتر از تیم‌های محلات شده بودیم. واقعا آنقدر شرایط بد بود که نمی‌توانم به هیچ وجه توضیح بدهم و مثالی برایش بزنم.

آل کثیر در پایان گفت: امیدوارم سال ۹۷ تمام اتفاقات بد جبران شود و هم برای خودم و هم برای هم‌تیمی‌هایم و کل ایران خوب باشد و دیگر اتفاقات و حوادث ناگوار سال ۹۶ را شاهد نباشیم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو