زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ -

کونته: کسب سهمیه برای چلسی یعنی موفقیت

چلسی بر خلاف فصل گذشته روزهای خوبی را سپری نمی کند و فعلا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سراي نور؛آنتونیو کونته در بازی چلسی و منچسترسیتی از ادن هازارد در پست مهاجم استفاده کرد و این بازیکن نمایش بسیار ضعیفی داشت که حتی باعث انتقاد این بازیکن از خود نیز شد.

با این حال آنتونیو کونته که به نظر روزهای آخر حضور در چلسی را سپری می‌کند، درباره استفاده از ادن هازارد در پست مهاجم گفت:« اگر صلاح بدانیم که بار دیگر از ادن هازارد در فوروارد استفاده کنیم، همین کار را انجام خواهیم داد. به نظرم مشکلی برای بازی او در پست مهاجم وجود ندارد.»

 

 

 

 

سرمربی ایتالیایی آبی‌های لندن در ادامه افزود:« او بازیکنی است که می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند و به همین خاطر اگر من بخواهم از او در پست مهاجم استفاده کنم همین کار را انجام خواهم داد. اگر بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد کسب کنیم موفق بوده‌ایم. می‌دانیم که بازی با کریستال پالاس تا چه اندازه برای تیم مهم است.

این بازی شاید سرنوشت ما را در این فصل روشن کند و بدانیم که سهمیه لیگ قهرمانان را به دست خواهیم آورد یا خیر. چاره‌ای جز برتری در این دیدار نداریم. البته یک بازی حساس هم در لیگ قهرمانان داریم ولی اول از همه باید ۳ امتیاز بازی با پالاس را کسب کنیم.»

 

چلسی در بازی بعدی خود باید برابر کریستال پالاس بازی کند که برای بقا می‌جنگد و قطعا دیدار سختی برای آنتونیو کونته است. تیم او بعد از بازی با کریستال پالاس به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

صحبت‌های زیادی از نارضایتی ادن هازارد از حضور در چلسی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود او فصل آخر حضورش را در لندن سپری می‌کند و قصد دارد به رئال مادرید منتقل شود

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو