زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ -

دلخوری شدید هواداران الهلال از خرس بزرگ!

با ادامه ناکامی های تیم الهلال، مشاجره بین هواداران این تیم و رئیس وزارت ورزش عربستان به اوج رسیده است.

سراي نور؛پس از شکست شب گذشته الهلال مقابل الاتفاق هواداران این تیم بسیار عصبانی بودند و باز هم مثل چند وقت اخیر، سراغ رئیس وزارت ورزش عربستان رفتند و انتقادهای شدیدی علیه او مطرح کردند. روند مودبانه سابق دیگر در این اعتراضات دیده نمی شد و یکی از هواداران الهلال در توییتر ترکی آل الشیخ را «خرس بزرگ» خطاب کرد و گفت: خدا این فرد و کسی که او را به سمت ورزش آورده لعنت کند.

 

پس از این متن توهین آمیز و سنگین، ترکی آل الشیخ شروع به نوشتن مطالبی درباره باشگاه الهلال کرد تا پیرامون تیره روزی های اخیر این باشگاه، از خودش رفع اتهام کند. مصدوم بودن خارجی های الهلال، مصدوم بودن دروازه بان دوم این تیم، بازی ندادن به یکی از خارجی ها و چند موضوع دیگر، مسائلی بود که رئیس وزارت ورزش سعودی مطرح کرد و آنها را عوامل نتیجه نگرفتن الهلال قلمداد کرد.

اما از آنجایی که ریشه شروع و اوج گیری انتقادات علیه آل الشیخ به موضوع برکناری رامون دیاز از سرمربیگری الهلال برمی گردد، این مقام حکومتی عربستان در مطالب خود به سرمربی آرژانتینی سابق الهلال هم اشاره کرد و گفت: الهلال در بازی رفت مقابل همین تیم الاتفاق، در حضور سرمربی محبوبتان که اینقدر از او تعریف می کنید، به تساوی رسیده بود. همچنین آل الشیخ در ادامه انتقادات علیه هواداران الهلال گفت: از من به خاطر اینکه گفتم لیگ جذاب تر و حساس شد ایراد نگیرید. این اتفاقی است که با توجه به نتایج افتاده است و دیدار مستقیم الاهلی و الهلال تعیین کننده قهرمان خواهد بود. شما اگر می خواهید فاصله امتیازی با رقیب را حفظ کنید، تیم خود را تشویق کنید تا نتیجه لازم را بگیرد.

 

یکی دیگر از توییت های رئیس وزارت ورزش عربستان به یادآوی نتایج نه چندان خوب رامون دیاز در ماه های اخیر اختصاص داشت. آل الشیخ در این باره نوشت: تساوی با الاتحاد، الشباب، الفیصلی، الاتفاق، الفتح، النصر، العین و باخت مقابل الفیحا، القادسیه و استقلال از جمله نتایجی بود که دیاز گرفت و حتما طبق منطق شما این نتیجه ها تقصیر من است! برخی می گویند اگر یک فیل در آفریقا هم بمیرد، تقصیر آل شیخ بوده است! رامون دیاز ۱۷ امتیاز در لیگ از دست داد و مدیریت باشگاه او را برکنار کرد. نمیفهمم این چه ارتباطی به من دارد. شما می گویید فشار من باعث این اتفاق شده؟ به فرض که چنین چیزی درست باشد. افت بدنی و کیفی بازیکنان الهلال هم به من ربط دارد؟

 

دیگر موضوع مورد نقد هواداران الهلال این بود که چرا سالم الدوساری از این تیم در طرح لالیگایی شدن بازیکنان عربستان قرار گرفته و به اسپانیا رفته است. آل شیخ درباره این موضوع هم نوشت: النصر، الاتحاد و چند تیم دیگر هم بازیکنانشان را از دست دادند و هر کدام یک نفر را به اسپانیا فرستادند اما هیچکدام مثل الهلالی ها معترض نبودند. این در حالی است که تیم شما به جای بازیکنان از دست داده اش نفرات خارجی جذب کرده است.

 

مکالمه توییتری چند شخصیت ورزشی عربستان با آل شیخ اتفاق دیگری بود که شب گذشته افتاد. آنها معتقد بودند در فاصله چند روز تا دیدار حساس الهلال مقابل الریان، مطرح کردن چنین بحث هایی جز ضرر نتیجه ای برای الهلال ندارد و رئیس وزارت ورزش اگر مسائل وطن پرستانه را در نظر بگیرد، این حرف ها را نمی زند. پاسخ آل الشیخ اما این بود که چنین موضوعاتی هیچ ارتباطی به وطن پرستی ندارد و چون توهین هایی از سوی هواداران الهلال دریافت کرده بود، لازم دید پاسخگو باشد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو