زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ -

چلسی ۲ – ۱ پالاس؛ صد و سیزده خوش یمن بود!

چلسی با برتری 1-2 برابر پالاس، شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش داد.

سراي نور؛چلسی موفق شد در صد و سیزدهین سالگرد تاسیس باشگاه خود با نتیجه ۰-۲ از سد پالاس گذر کرده تا با روحیه بالا به مصاف بارسلونا برود. اولین فرصت در دقیقه ۱۲ برای پالاس ایجاد شد اما ضربه والی بنتکه از درون محوطه از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در ادامه چلسی بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه ۲۳ به گل اول دست یافت. روی پاس کانته، ویلیان با حرکتی دیدنی در عرض و ضربه ای زمینی به گوشه دروازه از پشت محوطه، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

اما حملات چلسی ادامه یافت و در دقیقه ۳۲ این تیم به گل دوم هم دست یافت. ارسال عرضی زاپاکاستا به کلی مدافع پالاس برخورد کرد و وارد دروازه شد تا برتری چلسی ۲ برابر شود.

در ادامه چلسی باز هم موقعیت هایی داشت که مهم ترین آن در دقایق پایانی نیمه اول توسط ژیرو ایجاد شد اما ضربه این مهاجم فرانسوی از روی خط توسط تامکینس برگشت داده شد تا نیمه اول با برتری ۰-۲ چلسی به پایان برسد.

اولین بخت نیمه دوم در دقیقه ۴۸ برای پالاس ایجاد شد اما ضربه زیبای سورلوت به دیرک دروازه چلسی برخورد کرد تا این تیم با بدشانسی از رسیدن به گل اول محروم شود.

در دقیقه ۶۲ ویلیان فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما واکنش زیبای هنسی مانع این اتفاق شد. در دقیقه ۶۹ ژیرو می توانست برتری چلسی را افزایش دهد اما ضربه او با بدشانسی از دهانه دروازه به دیرک برخورد کرد. در دقیقه ۸۲ هازارد با خلاقیت فردی موقعیت خوبی را برای خودش ایجاد کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۹۰ پالاس یکی از گلها را جبران کرد. آنهولت در گوشه محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه ای دقیق از بین پاهای کورتوا، اختلاف را به حداقل رساند اما در نهایت تیم کونته با همان نتیجه ۱-۲ پیروز میدان شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو