زمان انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ -

کمال؛ فرمانده هوایی قرمز‌پوشان

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با گلزنی مقابل الوصل ، سومین گل خود با ضربه سر را در این فصل از مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند.

سرای نور؛از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس ایران و الوصل امارات در ورزشگاه زعبیل دوبی به  مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو تا پایان نیمه اول با تک گل کمال کامیابی‌نیا از حریف خود پیش افتادند . قرمزپوشان ایران تا قبل از گل اول سوار بر بازی بودند و موقعیت‌هایی برای رسیدن به دروازه الوصل داشتند . در نهایت نتیجه‌ی تلاش خود را کسب کردند و کامیابی‌نیا از سانتر ارسالی ماهینی نهایت استفاده را برد و گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند . درست در دقیقه ۳۷ در سمت چپ زمین بر روی علی علیپور خطایی رخ داد و ماهینی پشت توپ ایستاد .

 

این بازیکن با ارسال توپی مواج در داخل محوطه جریمه ، کامیابی‌نیا را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با ضربه‌ی سر بی نقص خود تور دروازه الوصل را به لرزه درآورد . هافبک دفاعی پرسپولیس در لیگ برتر ایران هم ۳ گل به نام خود ثبت کرده که ۲ گل از این تعداد با ضربه سر بوده است و نشان می‌دهد این بازیکن مهارت بالایی در نبرد هوایی دارد .

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو