زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

واکنش کی روشی سرمربی مراکش به اتهامات

هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش، به اتهام پول گرفتن برای دعوت از بازیکنان به تیمش، واکنش تندی نشان داد.

سراي نور؛امحسن متولی، هافبک الریان، امروز در گفتگو با نشریه قطری الوطن، اتهامات سنگینی را علیه رنار مطرح کرد. او ادعا کرد که رنار برای دعوت بازیکنان، از مدیر برنامه های آنها پول می گیرد. او از اینکه چند بازیکن از جمله عبدالرزاق حمدلله، هم تیمی اش در الریان، به اردوی مراکش دعوت نشدند، ابراز ناراحتی کرد و در پایان صحبت هایش گفت:” امیدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند؛ از جمله سرمربی مان را.”

این اظهارات متولی که مدتی پیش توسط رنار از تیم ملی مراکش کنار گذاشته شده بود، سر و صدای زیادی در رسانه های مراکشی به پا کرد.

این در حالی است که رنار با سابقه قهرمانی در جام ملت های آفریقا با زامبیا و ساحل عاج و رساندن مراکش به جام جهانی بعد از ۲۰ سال، یکی از موفق ترین مربیان قاره آفریقا در چند دهه اخیر است و این اتهامات به او بیشتر شبیه به تسویه حساب های شخصی است.

رنار ساعتی پیش با انتشار پیامی در صفحه توئیترش، به صحبت های این بازیکن واکنش نشان داد:” فساد کلمه ای نیست که در فرهنگ لغات یا عملکرد من جایی داشته باشد. من ۱۰ سال است که در فوتبال آفریقا هستم و هیچ بازیکنی نمی تواند ادعا کند که بدون نظر من انتخاب شده است.

گاهی اوقات بازیکنان یا مدیر برنامه های شان به خاطر ناراحتی یا احساساتی شدن، صحبت هایی مطرح می کنند اما آنچه متولی به روزنامه قطری الوطن گفت و توسط رسانه های مراکشی بازتاب پیدا کرد، یک اتهام است. کسی نمی تواند تعهد کاری من را زیر سوال ببرد و به انتخاب های من انگ فساد بزند.

غرور نمی تواند بهانه ای برای همه چیز باشد و کسی نمی تواند به این شکل نام من را لکه دار کند. من بعد از مشورت با وکلایم، از افرادی که چنین اتهاماتی به من زدند، شکایت می کنم.”

تیم ملی مراکش یکی از هم گروهی های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و در اولین دیدارشان در این رقابت ها در سن پترزبورگ مقابل تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو