زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

قرعه مورد علاقه رئال و بارسا در یک چهارم نهایی(عکس)

رئال هفته گذشته با گذر از سد پی اس جی توانسته بود پای به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بگذارد و بارسا شب گذشته توانست با شکست چلسی به این مهم دست یابد.

سراي نور؛دیگر حضور بارسا و رئال در این مرحله از لیگ قهرمانان یک اتفاق عادی محسوب می شود. آخرین بار سال ۲۰۱۰ بود که رئال پس از شکست برابر لیون در یک هشتم نهایی حذف شد. فردا در نیون سوئیس، قرعه کشی یک چهارم نهایی برگزار خواهد شد و تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت. در این مرحله احتمال برخورد رئال و بارسا نیز وجود دارد.

 

 

 

 

در نظرسنجی صورت گرفته توسط آاس، هواداران دو تیم قرعه مورد علاقه خود برای یک چهارم نهایی را انتخاب کرده اند. بر این اساس هواداران بارسا و رئال بیشتر دوست دارند که با آاس رم روبرو شوند.

 

 

 

 

رئال:  ۴۵٫۴۴ درصد هواداران این باشگاه رم را ترجیح می دهند و سپس دوست دارند با بارسلونا روبرو شوند که در نوع خود جالب توجه است. در عوض رئالی ها به هیچ عنوان علاقه ای به برخورد به یوونتوس، بایرن و سپس لیورپول در این مرحله ندارند.

 

 

 

 

بارسا: ۳۲٫۸۱ درصد هواداران بارسا رم را قرعه مناسب تری می دانند و با اختلاف اندکی یعنی ۳۱٫۸۵، رئال را ترجیح می دهند. در سوی مقابل یوونتوس، بایرن و لیورپول حریفان مورد علاقه بارسایی ها نیستند. در واقع برای هواداران هر دو تیم، قرعه یوونتوس بدترین حالت ممکن است.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو