زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

اسماعیلی‌فر: سرخابی‌ها هم مثل تراکتور بازی نمی‌کنند

هافبک تیم تراکتورسازی اعلام کرد مصدومیت مساله خاصی نیست و چند روز دیگر بهبود پیدا می کند.

سراي نور؛درباره تساوی تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات عنوان کرد: ما بازی خیلی خوبی مقابل الجزیره در تبریز انجام دادیم و طبق معمول موقعیت های زیادی را به دست آوردیم؛ اما متاسفانه در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم. نمی دانم چرا توپ هایمان گل نمی شود. ما بهترین بازی را انجام می دهیم؛ اما متاسفانه نمی توانیم از فرصت هایمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: من فکر می کنم هیچ تیم ایرانی در لیگ قهرمانان مثل ما اینقدر خوب بازی نمی کند. حتی استقلال و پرسپولیس هم اینطور بازی نمی کنند. این همه موقعیت و ضربه در چارچوب در طول یک بازی نادر است. خود من در همین بازی اخیر دو توپ را خراب کردم و واقعا دیگر نمی دانیم باید چه کنیم.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به مصدومیتی که برایش پیش آمد، بیان کرد: در دقایق پایانی بازی فشار زیادی روی ما بازیکنان بود. مدام حمله می کردیم و خیلی به خودم فشار آوردم. در دقایق آخر اما روی یک استارت عضله پشت پایم سفت شد و دیگر گرفت و نتوانستم حرکت کنم. الان اما شرایطم بهتر است و فکر می کنم تا ۳، ۴ روز آینده شرایطم ایده آل شود و به تمرینات برگردم.

اسماعیلی فر افزود: شرمنده هواداران هستیم. دم آنها گرم که در بازی با الجزیره برایمان سنگ تمام گذاشتند. دست شان درد نکنه و فقط امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم با تلاش زیاد جواب محبت شان را بدهیم.

وی درباره شانس صعود تراکتورسازی از گروه خود در آسیا افزود: ما تلاش مان می کنیم. هنوز چیزی بعید نیست. با دو برد شانس خوبی برای صعود پیدا می کنیم و به همین خاطر باید همه تلاشمان را به کار بگیریم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو