زمان انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ -

احتمال برگزاری ال کلاسیکو در مرحله بعد چمپیونزلیگ

با صعود بارسا به جمع 8 تیم نهایی، تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

سراي نور؛رئال مادرید، بارسلونا، سویا، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، لیورپول، رم و یوونتوس، تیم‌های حاضر در جمع ۸ تیم برتر اروپا هستند که فردا با انجام قرعه کشی، رقبای خود را در دور بعد خواهند شناخت.

در دور قبل رقابت ها، صدرنشین های هر گروه نمی‌توانستند مقابل یکدیگر بازی کنند و به علاوه تیم‌هایی که از یک کشور هستند نیز با یکدیگر روبرو نمی‌شدند؛ ولی در این مرحله، همه منتظر قرعه های دیدنی مثل ال کلاسیکو هستند. در حقیقت احتمال اینکه دو غول اسپانیایی در این مرحله از چمپیونزلیگ با یکدیگر روبرو شوند وجود دارد.

آخرین بار که این تقابل رخ داد به سال ۲۰۱۱ باز می‌گردد، جایی که کاتالان ها موفق شدند در نیمه نهایی رئال را شکست داده و در فینال نیز با غلبه بر یونایتد قهرمان رقابت ها شوند. با حضور ۳ تیم در این مرحله از رقابت ها، لالیگا بیشترین نماینده را دارد و این در حالیست که سه تیم از پنج تیم انگلیسی حاضر در دور یک هشتم، از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

دیدارهای دور رفت روز ۳ و ۴ آوریل ( سه شنبه ۱۴ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین) و دیدارهای دور برگشت، ۱۰ و ۱۱ آوریل (سه شنبه ۲۱ فروردین و چهارشنبه ۲۲ فروردین) برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو