زمان انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ -

سریال «عدالتخانه» کلید خورد/ اثری درباره پرونده های قضایی

مراسم افتتاحیه مجموعه تلویزیونی «عدالتخانه» عصر امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد برگزار شد.

به گزارش سرای نور؛ افتتاحیه مجموعه تلویزیونی «عدالتخانه» عصر امروز چهارشنبه ۲۶ خرداد با حضور حسین ساری مدیر شبکه آموزش، رحیم لیوانی مدیر گروه مهارت های تخصصی و عمومی شبکه و جمعی دیگر از مدیران شبکه آموزش، علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بهروز افخمی کارگردان، محمود پاک نیت و اسماعیل خلج بازیگر در سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

سید اشرف طباطبایی کارگردان «عدالتخانه» در این مراسم گفت: از آقای جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات کل کشور بابت حمایت‌هایشان از این اثر تشکر می‌کنم چرا که این مجموعه متعلق به همه مردم است. ما سعی می‌کنیم این برنامه تلویزیونی را به عنوان هدیه‌ای در عید سعید فطر برای مردم به نمایش بگذاریم.

وی افزود: در این مجموعه پرونده‌هایی توسط بازیگران بازسازی می‌شود که به صورت واقعی در سازمان تعزیرات حکومتی اتفاق افتاده است. من به شخصه علاقه‌مند هستم این مجموعه تلویزیونی را در ۱۵۰ قسمت تولید کنم اما در حال حاضر ۵۲ قسمت آن تولید می‌شود.

در ادامه این افتتاحیه، قسمتی از این مجموعه تلویزیونی با حضور حاضران ضبط شد.

علیرضا جمشیدی رئیس تعزیرات حکومتی کل کشور در این برنامه گفت: به عنوان کسی که با کار رسانه‌ای آشنا هستم اعلام می‌کنم این کار، کار بسیار سختی است. این مجموعه تلویزیونی با سایر مجموعه‌هایی که تا به حال در صدا و سیما ساخته و پخش شده است متفاوت است چرا که داستانی را مطرح می‌کند که قسمت اعظم آن در دادگاه پیگیری می‌شود.

وی افزود: داستان‌های این مجموعه تلویزیونی برای مردم بسیار ملموس است چرا که دغدغه‌های روزانه آنها در این مجموعه پیگیری می‌شود.با این مجموعه تلویزیونی ما می‌توانیم هم به مردم، هم به قضات کشور آموزش‌های ارزشمندی را ارائه کنیم. مردم ما هنوز برای احقاق حق خود از قاضی‌ها ترس دارند. ما باید این ترس را با این مجموعه تلویزیونی به حداقل برسانیم.

ساری رئیس شبکه آموزش سیما در این مراسم، گفت: ما هر کجا در ساخت مجموعه‌های آموزشی کوتاهی کرده‌ایم آثار سوء آن را دیده‌ایم. من فکر می‌کنم این برنامه یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند باشد.

وی افزود: موضوعات این مجموعه تلویزیونی بسیار تخصصی و فنی است بنابراین من از دوستان تعزیرات حکومتی می‌خواهم تا شخصی را به صورت ناظر در اختیار این گروه بگذارند تا بر روند ساخت این مجموعه تلویزیونی نظارت داشته باشد.

همچنین اصغرمسعودی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در این مراسم گفت: در جامعه‌ای که دغدغه‌ رهبرمان، دغدغه فرهنگ است ساخت اینچنین مجموعه‌های تلویزیونی می‌تواند آگاهی‌بخش باشد. جای این مجموعه تلویزیونی در کنار برنامه‌های دیگر بسیار خالی بود چرا که این مجموعه می‌تواند نگاه مردم را هم به جامعه رسانه و هم به جامعه قضایی کشور تغییر دهد.

وی افزود: متاسفانه در مجلس بر سر کمیسیون‌هایی بحث و درخواست است که کار عملی در آن انجام نمی‌شود اما کمیسیون فرهنگی که دغدغه رهبر معظم انقلاب است اینچنین مظلوم مانده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۶ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو