زمان انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ -

ورزشگاه تازه تاسیس ریو میزبان نخستین تمرین ملی‌پوشان ایران

تیم ملی والیبال ایران عصر روز سه شنبه به وقت محلی نخستین تمرین خود را در محل برگزاری مسابقات در ریو برزیل برگزار کرد.

به گزارش سرای نور؛  تیم ملی والیبال نخستین تمرین توپی خود را در سالن تازه تاسیس ریو برگزار کرد. ملی‌پوشان کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن مسافت نه چندان طولانی هتل تا محل تمرین، شاهد آماده سازی این سالن برای المپیک ریو بودند که اطراف سالن و فضای شهر مملو از کارگران و تجهیزات بود.

ورزشگاه تازه تاسیس برزیلی ها که بازی های المپیک هم در آن برگزار خواهد شد در حالی میزبان اولین تمرین تیم ملی ایران بود که قبل از حضور شاگردان لوزانو در این محل، مسئولان برگزاری مسابقات مشغول آزمایش شرایط بازی بودند.

ملی پوشان ضمن تماشای بازی دو تیم نمایشی که برای آزمایش شرایط مسابقه را مهیا کرده بودند، کنار زمین خود را گرم کردند تا از ساعت ۸ تمرین شکل جدی به خود بگیرد.

این تمرین با صحبت های لوزانو آغاز شد و بازیکنان با دویدن و حرکات کششی کار خود را آغاز کردند. توپ زدن دو به دو و زدن اسپک نرم از سایر نقاط زمین از تمرینات لوزانو برای شروع کار بود. پس از آن بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند تا ضمن مرور تاکتیک ها، آخرین توصیه های لوزانو را هم بشنوند.

با وجود اینکه تیم سفر طولانی را پشت سر گذاشته بود اما اولین تمرین بسیار شاداب و سنگین برگزار شد تا بازیکنان به آماده ترین شرایط برای دیدار مقابل برزیل برسند.

نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۶ از ساعت ۲۱:۴۰ پنجشنبه هفته جاری مقابل برزیل میزبان برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۶ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو