زمان انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ -

عملیات ۱۱ ساعته پلیس با هلاکت ۵ شرور سابقه‌دار به پایان رسید

فرمانده انتظامی فارس گفت: درگیری نیروی انتظامی با یکی از اشرار سابقه دار فارس با هلاکت ۵ شرور و نجات یک زن باردار به اتمام رسید.

به گزارش سرای نور؛ سردار احمدعلی گودرزی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری امروز منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسا گفت:حدود ساعت ۵ صبح امروز با دستور مقامات قضایی، ماموران نیروی انتظامی برای دستگیری یکی از اشرار با سابقه در منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسا وارد عمل شدند که این حضور با مقاومت اشرار و درگیری مسلحانه همراه شد.

وی افزود: در آغاز این عملیات دو نفر از اشرار به هلاکت رسیدند و یکی از ماموران نیروی انتظامی نیز زخمی شد که در ادامه، این عملیات جنبه گسترده تری پیدا کرد.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: با اطلاع از اینکه یک زن باردار در مخفیگاه این شرور حضور دارد، دستور بر توقف تیراندازی و عملیات دادیم و با وساطت های مختلف درخواست کردیم که این زن باردار که همسر شرور سابقه دار بود از محل خارج شود اما متاسفانه با مخالفت های مختلفی همراه می شد. بزرگان محل و مسئولان بارها از این شرور درخواست کردند که خود را تسلیم کند اما شرور و هم دستانش مخالفت کردند.

سردار گودرزی افزود: برای اینکه به این زن باردار آسیبی و صدمه ای وارد نشود ۱۱ ساعت عملیات را متوقف کردیم تا بتوانیم این زن و فرزند همراه او را سالم از محل خارج کنیم که حدود ساعت ۴ بعدازظهر موفق به این کار شدیم.

وی تاکید کرد: طی این عملیات نفر اصلی گروه و ۴ همدست او به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: این شرور دارای ۱۰ بار محکومیت زندان، آدم ربایی، قتل، تجاوز و … بوده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۶ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو