زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ -

برگزاری جشن باشکوه میلاد امام زمان(عج) در جوار بارگاه امامزاده قاسم(ع) ایزدشهر

جشن باشکوه میلاد امام زمان(عج) با استقبال پرشور مردم در جوار بارگاه امامزاده قاسم(ع) ایزدشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ حجت الاسلام علی احمدی نژاد در مراسم شب میلاد ۱۱۷۹ سالگی حضرت صاحب الزمان (عج) یکی از ویژگی جامعه منتظر را ، وفادار ماندن انسانها به عهد خود با  امام زمان(عج) برشمرد و افزود : عهد بستن با امام زمان  یعنی تسلیم شدن و فدا کردن جان ، مال، هستی، فرزند و سرمایه برای مهدی فاطمه(عج).
وی گفت: اگر دارایی های انسان در راه ولی خدا خرج نشود ، صرف شیطان و امور شیطانی شده و سبب گمراهی انسان می گردد .

استاد حوزه و کارشناس مهدویت در ادامه  تصریح کرد : همانطور که در قم  مرکز تخصصی مهدویت وجود دارد  ، همین مرکز در آمریکا  نیز به  صورت تخصصی فعالیت دارد و هر کتابی که درخصوص امام زمان در ایران منتشر می شود، چند نسخه از آن در مدت زمان کوتاهی در اختیار این مرکز  قرار می گیرد که مباید نسبت به این مسئله بی توجه باشیم .

 

 

حجت الاسلام احمدی نژاد اضافه کرد : دین ستیزان برای بی دین کردن مسلمانان، از جمله مسلمان اسپانیا از حربه های گوناگون همچون بی تفاوت کردن مردان نسبت به غیرت و تدین و زنان را نسبت به حجاب  استفاده می کنند و همین امر سبب شد تا امروز در اسپانیا هم‌جنس‌بازی به عنوان یکی از قوانین این کشور تبدیل شود.

کارشناس مهدویت در ادامه خطاب به  بانوان گفت : شما یادگاران و پرچمدارانی هستید که باید با پرورش سربازان امام زمان ، زمینه سازعدل مهدوی باشید.

در ادامه این مراسم ، شهردار ایزدشهر با تبریک میلاد مسعود حضرت مهدی(عج) گفت : همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ایزدشهر از آغاز فعالیت خود در دوره پنجم شورای اسلامی بر این است تا در کنار اقدامات عمرانی به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری نیز بیردازد .

مهندس تونی افزود : حضور، استقبال و اشتیاق مردم ایزدشهر در مراسمات گوناگون فرهنگی، مذهبی ، ورزشی و … ما را  برای برگزاری برنامه های باشکوه تر در مدت زمان کوتاه نسبت به برنامه های قبلی ، تشویق و مسئولیت مان را سنگین تر می کند.

وی در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره  بومی- محلی با  طعم مربای بهارنارنج و هلی کتنی به همراه اجرای بازیهای بومی ، هفته آینده در ایزدشهر خبر داد .

 

 

در حاشیه این مراسم باشکوه ، مهد مهدوی برای کودکان سنین ۳ تا ۶ سال توسط پایگاه بسیج خواهران سوده به همراه مسابقات ، تجلیل از جانبازان مدافعان حرم ایزدشهری و خانواده شهید مدافع حرم علی جمشیدی، مولودی خوانی توسط کربلایی اسدالله رنجبر ،هنرنمایی توسط هنرمند طنز شهرستان نور ثایر سالار و گروه وارش، قرعه کشی و اهدای جوایز به حاضرین نیز اجرا شد.

از کارگران نمونه شهرداری ایزدشهر تجلیل و تقدیر به عمل آمد

همزمان با ۱۱ اردیبهشت ، روز جهانی کار و کارگر باحضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایزدشهر از کارگران نمونه  واحدهای خدمات شهری، فضای سبز و آتش نشانی شهرداری ایزدشهر تجلیل به عمل آمد.
همچنین در ادامه این مراسم ، کارگران به بازگویی مشکلات و درد و دل خودمانی با شهردار و اعضای شورا  پرداختند  و سپس با تجلیل از متولدین اردیبهشت ماه ، قرعه کشی سفر ۴ روزه به مشهد مقدس برای کارگران به همراه کمک هزینه سفر انجام شد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو