زمان انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ -

معاون فرماندارنور:

مقابله با شبیخون فرهنگی باید با راهکارها و ابزارهای فرهنگی باشد

معاون فرماندار نور گفت:در مقابل شبیخون فرهنگی و رواج بدحجابی و بدعفافی باید با راهکارها و ابزارهای فرهنگی اقدام کرد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سعید یزدانی در جلسه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب با اشاره به این که فرهنگ سازی در عفاف و حجاب یک کار نرم افزاری است، اظهار کرد: در مقابل شبیخون یا تهاجم فرهنگی و رواج بدحجابی و بدعفافی باید با راهکارها و ابزارهای فرهنگی اقدام کرد.

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۳۵۶۳۷
وی گفت: حجاب از گذشته‌های دور در لباس ایرانیان وجود داشته است و پس از ورود اسلام نیز حجاب اسلامی و شرعی رعایت می‌شد.

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۳۵۹۲۱

 

 
معاون فرماندار نور خاطر نشان کرد: تمام برنامه‌ریزانی که به هدف غایی رسیدند برای بهینه سازی و اصلاح برنامه‌ها مروری بر گذشته دارند و برای آسیب شناسی رواج بد حجابی، باید منطقی و عقلانی برنامه ریزی کنیم و آمران به معروف نیز باید آموزش دیده باشند.

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۳۵۹۲۸

 

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به ادارات و دانشگاه‌ها در مورد امر به معروف تصریح کرد: امر به معروف یک وظیفه کاری نیست که در ساعات خاص در اداره یا دانشگاه‌ها اجرا شود بلکه یک وظیفه دینی است که مرز، زمان و مکان خاصی ندارد و باید با رعایت حقوق شهروندی در مورد عفاف و حجاب در جامعه برنامه ریزی و فرهنگ سازی کنیم.

 

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۴۰۱۰۰

 

 

 

 

 

 

 

سعید یزدانی یاد آور شد: عفاف و حجاب در آیات و روایات در کنار هم مطرح شده است و مهمترین بحث در عفاف کارکرد خانواده است که از طریق نهادهای دینی، مذهبی، مساجد ترویج می‌شود و گسترش عفاف و حجاب را به همراه دارد زیرا زن و مرد عفیف حجاب خود را نیز رعایت می‌کنند.

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۳۵۱۲۲

 

 
وی تآکید کرد: نباید در بحث عفاف و حجاب محافظه کاری کنیم و برای قلبی شدن و نهادینه کردن پذیرش حجاب باید عفاف را توسعه دهیم.

 

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۴۰۱۰۰

 

 

 
معاون فرماندار نور در پایان با اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه افزود: باید آموزش را از مهد کودک‌ها آغاز کرد و از خانواده‌هایی که کودکان با حجاب تربیت کردند دعوت کنیم و با تجلیل از کودکان با حجاب سبب الگوسازی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شویم.

 

 

 

۲۰۱۶۰۶۱۴_۱۳۵۰۴۵

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو