زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ -

بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از ورزشگاه‌های در حال ساخت شهرستان نور

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، از پروژه ورزشگاه 5 هزارنفری شهرستان نور و ورزشگاه 3500 نفره رستمرود بازدید کرد.

مهندس کریمی در مصاحبه خبرنگار سرای نور  اظهار کرد :با تاکید وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان استان و شهرستان و با توجه به نیاز منطقه بنا داریم تا پایان سال ۹۷ ، همزمان با دهه مبارک فجر پروژه ورزشگاه ۵۰۰۰نفری شهید ناطق نوری را به بهره‌برداری برسانیم .
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص پروژه ورزشگاه ۳۵۰۰ نفره رستمرود گفت : با براورد هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان ، سعی بر  آن داریم تا با تامین بخشی از این هزینه ، پروژه شروع به کار و تا پایان سال ۹۸ آن را به اتمام برسانیم .
طبق اعلام مدیرفنی پروژه ورزشگاه ۵۰۰۰نفری نور ،هم اکنون دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که سکوهای تماشاگران، پیست دو و میدانی و زیرسازی چمن آن خاتمه یافته و قرار است بزودی با تخصیص اعتبار، چمن مصنوعی و رختکن تیم ها نیز آماده گردد.
در این بازدید معاون فنی و مهندسی شرکت، فرماندار شهرستان نور، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور نیز حضور داشتند. 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو