زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ -

فرماندار شهرستان نور:

درجه سازمانی فرماندهی انتظامی شهرستان نور ارتقاء یابد

فرماندار شهرستان نور از فرمانده انتظامی مازندران خواستار ارتقای درجه انتظامی شهرستان نور شد

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ آئین تکریم، تودیع سرهنگ گرجی‌پور و معارفه سرهنگ شالیکار به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نور با حضور سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور، امام جمعه و اقشار مختلف مردم در سالن همایش های دانشگاه ازاد نور برگزار شد.
علی شادمان فرماندار شهرستان نور در این مراسم خطاب به فرمانده انتظامی مازندران بر ارتقای درجه انتظامی شهرستان تاکید و اظهار کرد: دلایل متقن و شاخصه‌های لازم برای ارتقای درجه سازمانی انتظامی شهرستان نور وجود دارد چرا که به دلیل وسعت فراوان، سومین شهرستان وسیع در استان مازندران هستیم.

 

وی همچنین افزود: در تعطیلات نوروز ۹۷ با ورود ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار مسافر اقامت در شب رتبه گردشگری شهرستان نور از هفتم در سال گذشته به رتبه دوم ارتقا پیدا کرد و نیز وجود پارک جنگلی نور با بیش از ۸ هزار هکتار که از دیگر شاخصه‌ها برای ارتقای درجه سازمانی نیروی انتظامی این شهرستان و نیز استفاده از نیروهای بومی در موقعیت سازمانی است.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به موقعیت توریستی این شهرستان در شهرهای پنج‌گانه و ظرفیت‌های فراوان گردشگری و حضور سرمایه‌گذاران در منطقه، لزوم تامین امنیت آنان جهت توسعه و تغییرات بنیادی در شهرستان را یکی دیگر از شاخصه‌های ارتقای درجه سازمانی انتظامی عنوان کرد.
این مسئول گفت: موقعیت شهرستان نور و انتظارات موجود از سوی مردم، کار فرماندهی جدید انتظامی را سخت کرده است چرا که شهرستان نور نیازمند تغییراتی است که یکی از آن تغییرات در حوزه انتظامی است.
فرماندار نور در پایان از زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی سرهنگ علی قیصری، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نور قدردانی کرد .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو