زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ -

شکست تیم ملی ایران برابر برزیل/ ناهماهنگ و بدون دریافت بودیم!

تیم ملی والیبال ایران در دیدار افتتاحیه رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۶ برابر برزیل به میدان رفت و در حالی که از شادابی لازم برخوردار نبود با ارایه یک بازی دور از انتظار ۳ بر صفر شکست خورد.

به گزارش سرای نور؛ تیم های ملی والیبال برزیل و ایران از ساعت ۲۱:۴۰ روز پنجشنبه دیدار افتتاحیه رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۶ در سطح یک را برگزار کردند که در پایان تیم ملی برزیل با حساب ۳ بر صفر پیروز شد. شاگردان رزنده به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۲۶ برنده شدند.

تیم ایران در این بازی از شادابی لازم برخوردار نبود و در دریافت اول با مشکلات زیادی مواجه شد تا با ارایه یک بازی نسبتا ضعیف ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کند. به نظر می رسد خستگی ناشی از دیدارهای انتخابی المپیک و مسیر طولانی سفر به برزیل در کنار غیبت غفور و قائمی روی کیفیت کار تیم ایران کاملا اثر منفی گذاشته بود.

شروع محتاط و ناهماهنگ
تیم کشورمان بازی را با ترکیب شهرام محمودی، سعید معروف، میلاد عبادی پور، حمزه زرینی، عادل غلامی، سیدمحمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) آغاز کرد. شاگردان لوزانو تحت تاثیر جو سالن بازی را خوب شروع نکردند و بعد از اینکه ۵ بر یک عقب افتادند در ادامه اگرچه فاصله را کاهش دادند ولی در نهایت وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۵ به حریف واگذار کردند.

در ادامه این ست دریافت های ایران به بدترین شکل ممکن انجام گرفت و برزیل در دفاع روی تور هم عالی ظاهر شد. شاگردان رزنده در دفاع روی تور هم فوق العاده بودند و وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۰ به نام خود ثبت کردند. پس از آن لوزانو تغییراتی را ایجاد کرد و با به میدان فرستادن مباشری و میرزاجانپور تا حدی فاصله را کاهش داد. در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۱۹ تیم برزیل پایان یافت.

دریافت کننده نداشتیم!
تیم ایران در ست دوم تا امتیاز ششم با میزبان برابر پیش رفت اما پس از آن تیم میزبان ۲ امتیاز متوالی کسب کرد و وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۶ به نام خود ثبت کرد. بعد از آن بود که برزیلی ها با سرویس های خود امان دریافت کننده های تیم ایران را بریدند و وفت دوم استراحت فنی را هم ۱۶ بر ۱۰ پیش افتادند.

لوزانو بار دیگر دست به تغییر زد و معنوی نژاد را به ترکیب اضافه کرد اما برزیل از ناهمانگی تیم کشورمان نهایت بهره را برد و با امتیازگیری متوالی این ست را نیز ۲۵ بر ۱۶ برنده شد.

موتور ایران دیر روشن شد
در ست سوم تیم ایران شروع بهتری داشت و ۶ بر ۳ پیش افتاد اما رزنده تقاضای تایم اوت کرد و در ادامه تیم میزبان سه امتیاز متوالی کسب کرد با این حال وقت نخست استراحت فنی را تیم ایران ۸ بر ۷ به سود خود پایان داد.

در حالی که ایران ۱۴ بر ۱۲ پیش بود وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۵ به میزبان واگذار کرد. سرمربی تیم ایران به طور مداوم تغییرات را در تیم ایجاد کرد و در برتری ۲۲ بر ۱۹ به سود حریف نیز تقاضای تایم اوت کرد. تیم ایران در امتیاز ۲۴ به برزیل رسید و یک امتیاز پیش افتاد. این ست با وجود حساسیتی که داشت با برتری ۲۸ بر ۲۶ به سود برزیل ثبت شد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۸ خرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو