زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ -

آیت الله امامی‌کاشانی در نمازجمعه:

مثلث شوم آل سعود، صهیونیسم و آمریکا مقابل اسلام اصیل ایستاده‌اند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مثلث شوم پول سعودی، سیاست گذاری صهیونیست ها و قدرت آمریکا در مقابل سرعت پیشرفت اسلام اصیل ایستاده اند.

به گزارش سرای نور؛ آیت‌الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر لزوم حل مشکلات مصلای نماز جمعه تهران، گفت: نباید نمازجمعه در هوای گرم در ماه رمضان در دانشگاه تهران برگزار شود؛ به این امر اهمیت داده و مشکل را حل کنید.

وی با اشاره به پیشرفت اسلام اصیل گفت: اسلام اصیل در یمن، سوریه و همه کشورها پیش می‌رود.

امامی کاشانی با بیان اینکه اسلام تکفیری‌ها و داعشی‌ها، اسلام اصیل نیست گفت: مثلث شوم پول سعودی، سیاست گذاری صهیونیست ها و قدرت آمریکا در مقابل سرعت پیشرفت اسلام اصیل ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود اظهار داشت: به حق عرض می‌کنم تنها کسی که انقلاب را در داخل و خارج از کشور به خوبی تشریح می‌کند، شخص مقام معظم رهبری است. به حق باید عرض کنم ایشان در قله‌ای ایستاده‌اند که همه دنیا را می‌بینند و اظهارنظر می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: به جوانان عرض می‌کنم که قدر این رهبری و این فکر و این انسان بزرگ را بدانند و نگذرانند نظرات و فرمایشات ایشان در غربت بماند.

امامی کاشانی تصریح کرد: نظرات دیگری در خصوص انقلاب غیر از نظر ایشان اشتباه است و مطلب همان است که ایشان تشخیص می‌دهد و رمز بقای انقلاب همین است.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال محو اسلام است، بر لزوم اتحاد امت اسلام تاکید کرد و گفت: باید بازوی پیامبر(ص) را گرفته و نگذرایم دشمنان اسلام، پیامبر و قرآن را به زمین بزنند؛ جهان اسلام مسئول است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخورد دولت بحرین با علمای شیعه در این کشور گفت: دولت بحرین مساجد شیعیان را بسته و ویران کرده و علما را شکنجه می‌دهند؛ باید جهان اسلام با مسلمانان مظلوم بحرین ابراز همدردی کنند.

امامی کاشانی با اشاره به مظلومیت شیعیان پاکستان گفت: در پاکستان شیعیان را می‌زنند و می‌کشند، عده‌ای از علمای شیعه در این خصوص اعتراضات و اعتصاباتی را برپا کردند و علمای اهل سنت هم همراه شده‌اند. حتی علمای مسیحی نیز از آنان حمایت می‌کنند اما دولت پاکستان ساکت است.

وی از دولت پاکستان خواست از حقوق شیعیان در این کشور حفاظت کند.

امامی کاشانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، اشاعه مواد روانگردان و مخدر را سیاست آمریکا خواند و گفت: آمریکا از یکسو تروریسم و از سوی دیگر مواد مخدر را وارد می‌کند.

وی وظیفه معلمان و مربیان را روشنگری در خصوص مواد مخدر خواند و گفت: از نیروهای انتظامی که با مواد مخدر مبارزه کرده و در این راه فداکاری و ایثار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان در سالروز شهادت دکتر چمران، برای ایشان و امام و شهدا طلب غفران کرد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۸ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو