زمان انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ -

معاون فرماندار شهرستان نور:

رضایتمندی بانوان از طرح توانمندسازی ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان در شهرستان نور

معاون فرماندار شهرستان نور گفت: با بررسی‌هایی که صورت گرفته بانوانی که در این طرح شرکت کردند از آموزش بسیار راضی بودند و خواستار ادامه آموزش شدند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،رقیه صفری در بازدید از کلاس‌های طرح توانمندسازی ارتقای تاب‌آوری اجتماعی بانوان با تبریک ایام کرامت، اظهارکرد: این طرح یک طرح ملی است و در اواخر سال ۹۵ مقام معظم رهبری، پنج آسیب اجتماعی الویت دار را مطرح کردند که یکی از برنامه‌هایی که در سال ۹۶ اجرا شد، طرح تاب آوری اجتماعی بود.

 

 

وی گفت: این طرح از معاونت امور بانوان ریاست جمهوری در سطح کشور به استانداری‌ها ابلاغ شد و مسئول این طرح اداره کل بانوان و خانواده استانداری است که به فرمانداران ابلاغ شد.

 

 

 

 

معاون فرماندار نور تصریح کرد: فرمانداران، یک منطقه را به عنوان پایلوت این طرح انتخاب کردند و از ۱۹ خرداد ۹۷ فاز دوم طرح آغاز شد که تا ۶ مرداد ۹۷ ادامه دارد.

 

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح برای آموزش ۶۰ ساعته برای بانوان و دختران جوان درنظر گرفته شد که بحث آن تحکیم خانواده، تاب آوری در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی شده و طرح بسیار موفقی که امسال با کیفیت بالاتری در روستای گنج یاب سفلی بخش مرکزی شهرستان نور به صورت پایلوت آغاز شد که تاکنون ۴۲ ساعت آموزش ارائه شد و این کلاس‌ها در حال برگزاری است.

 

صفری اظهارکرد: بر اساس پیگیری‌ها و بررسی‌هایی که صورت گرفته بانوانی که در این طرح شرکت کردند از اثر مثبت این آموزش به ویژه در خانواده‌های خود بسیار راضی بودند و خواستار ادامه این آموزش‌ها شدند که امیدواریم بتوانیم این طرح را درسطح شهرستان به صورت گسترده‌ای ادامه دهیم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ تیر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو