زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ -

معاون فرماندار شهرستان نور:

مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برای خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش و از رکود و روزمره‌گی پرهیز کنند

معاون فرماندار شهرستان نور گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف شهرستان نور تلاش و کوشش بیشتری داشته و از رکود و روزمره‌گی پرهیز کنند تا بتوان گوشه‌ای از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا را جبران کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، رقیه صفری در حاشیه جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا و شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه مطلوب تر، خطیر و سنگین است و با مقایسه دوران خدمت شهیدان رجایی و باهنر با دوران فعلی، شرایط خدمتگذاری آسان تر از گذشته می‌باشد.

 

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیران و دستگاه‌های اجرایی افزود: دولت تدبیر و امید با تمام مضایق و سختی‌ها بهترین خدمات را در حد توان به مردم ارائه کرد اما لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف شهرستان نور تلاش و کوشش بیشتری داشته و از رکود و روزمره‌گی پرهیز کنند تا بتوان گوشه‌ای از رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا را جبران کرد.

 

 

معاون فرماندار نور با اشاره به برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان نور و پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی خواستار حضور فعال و باشکوه مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ها شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: کلیه ادارات نسبت به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت در ادارات با ریاست مدیر دستگاه و دبیری روابط عمومی خود اقدام کنند و از ظرفیت خبرنگاران برای انعکاس عملکرد و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی خود بهره ببرند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو