زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ -

امام جمعه شهرستان نور:

ارتباط مسئولان با مردم باید بدون واسطه باشد/لزوم برخورد جدی با مفسدان

امام جمعه نور شهرستان گفت: شهرستان نور دارای ظرفیت‌های خوبی است و باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کنیم و ارتباط مسئولان با مردم باید بدون واسطه باشد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،حجت‌الاسلام احمدی عصر امروز در دیدار فرماندار و مدیران دستگاه‌ها با اشاره به یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تقارن دهه ولایت با هفته دولت اظهار کرد: وحدت، تعامل و صمیمیت سبب نمی‌شود که از اهداف پیشرو کوتاه بیاییم و همه باید به وظایف خود عمل کنیم و از نکاتی که باید تذکر داده شود نیزغافل نشویم اما پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در سایه وحدت و انسجام همه جانبه است که با تلاش مسئولان فضای خوبی در شهرستان نور ایجاد شد.

 

وی گفت: عید ولایت در حقیقت اتمام نعمت و اکمال دین است و غدیر تکمیل کننده همه حرکت‌های انبیاءالهی نسبت به ادیان آسمانی است و غدیر می‌تواند جایگاه حساس یا متعالی برای عهده دارشدن همه مسئولیت‌های انبیاء و به سرانجام رساندن حرکت انبیاء باشد.

امام جمعه نور با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به حمایت از دولت‌ها تصریح کرد: در مسیر انقلاب پس از پیروزی شاید حرکت در مسیر پیشرو گاهی تند یا کند باشد اما توقف نداریم زیرا ایستایی و توقف آفتی بزرگ است.

این مسئول با اشاره به حمایت رهبری از دولت‌ها و تلاش دولت‌ها اظهارکرد: هر دولتی در زمان خود تلاش می‌کند و استکبار جهانی این بار با حربه‌ای که با معیشت و زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد، وارد جنگ اقتصادی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کسی که به جایگاهی دست پیدا می‌کند تا خدمت کند اما خیانت می‌کند بزرگ‌ترین جنایت است و کسانی که زمینه را برای این کار ایجاد می‌کنند نیز گناهکار هستند.

احمدی گفت: هیچ انسان عاقل، اندیشمند و علاقه‌مند به خدمت رسانی مردم قطعاً خیانت را قبول ندارد و هر کس در این نظام در هر جایگاهی خیانت کند باید با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: امام صادق(ع) فرمودند خوف و خشیت از محضر پروردگار عبادت است و نباید در کار و وظایف کوتاهی کرد و اگر کسی از خدا بترسد، تقوا دارد و در سایه تقوا مسیر برایش گشایش پیدا می‌کند.

امام جمعه نور با اشاره به مقام پرستی و شهرت طلبی تأکید کرد: کسانی که شهرت پیدا می‌کنند و از این شهرت برای خدمت رسانی به مردم و کمک به دیگران استفاده می‌کنند، این یک ابزار است اما اگر شهرت هدف شود با خوف از خدا و خدمتگزاری منافات دارد.

این مسئول گفت: شهرستان نور دارای ظرفیت‌های خوبی است و باید به ظرفیت‌های داخلی توجه کنیم و مدیران باید خلاق باشند و نقاط ضعف و قوت کارشان را بدانند و یک حرکت جدیدی را ایجاد کنند.

امام جمعه نور با تأکید بر نماز اول وقت در ادارات و فرهنگسازی آن در جامعه افزود: ارتباط مسئولان با مردم باید بدون واسطه باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو