زمان انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ -

قدرت تفکر بسیج باید آمیخته با تهذیب نفس و اخلاق باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور بسیج را کلید طلایی نظام در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: اگر قدرت تفکر بسیج را آمیخته با تهذیب نفس و اخلاق بدانیم می‌توان همه خلاء‌های نظام را پوشش دهیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در جمع خبرنگاران شهرستان نور با اشاره به مهمترین رویکرد رسانه اظهار کرد: مهمترین رویکرد رسانه توجه به عرصه جنگ روانی است و خبرنگاران می‌توانند سربازان شایسته‌ای در این عرصه و مدافع عملکرد دولت مردان و نظام در عرصه جنگ روانی باشند.

 

وی گفت: خبرنگاران باید نگاه متحدانه داشته باشند و امروز به همت شما در تولید محتوا و رصد اطلاعاتی و اجرای برنامه‌هایی در نقطه مقابل دشمن نیازداریم و باید رسانه‌ها با توانمندی حرکت کنند تا دشمن فرصت حمله نداشته باشد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور بسیج را کلید طلایی نظام در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: اگر قدرت تفکر بسیج را آمیخته با تهذیب نفس و اخلاق بدانیم می‌توان همه خلاء‌های نظام را پوشش دهیم.

 

 

این مسئول تصریح کرد: امروز بسیج افتخار دارد در کنار دولت مردان در عرصه خدمت رسانی مشکلات مردم را رفع کند .

اسدی با اشاره به هدف دشمن در براندازی نظام اظهارکرد: هدف دشمن مبارزه حق و باطل است و در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که مردم ایران و مظلومان جهان به دنبال ظهور هستند در همین منطقه عده‌ای با رفتار و تفکر در طول سه هزار سال زندگی می‌کنند که به دنبال براندازی ظهور هستند و قوم یهود مصداق بارز آن است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور بیان کرد: اگر دشمن همت خود را بر ایران اسلامی گذاشته می‌داند که سربازان ظهور شما بسیجیان هستید که با همت مضاعف آرزوی دیدار امام حاضر خود را دارند و دشمن در این مسئله برنامه ریزی کرد.

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه در عرصه بسیج باید بصیرت خودمان را نافذتر ببینیم، اظهار کرد: باید با عبرت از تاریخ راهکار شایسته‌ای را در نظر بگیریم و بدانیم نقطه مقابل ما چه کسی است.

 

اسدی با اشاره به سخنان ولی امر مسلمین تأکید کرد: هرگز جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد و پروژه نظامی آمریکا یک گفتار ابلهانه است زیرا تفکر رئیس جمهور آمریکا اقتصادی است و در این چند سال که آمریکا در منطقه هفت هزار میلیارد دلار هزینه کرد امروز با ادعای ایجاد امنیت برای کشورهای منطقه مطالبه آن را از این کشورها دارد و کسی که چنین ادعا و مطالبه اقتصادی را دارد به دنبال جنگ نمی‌رود.

 

 

 

وی گفت: دشمن قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کرد و بیش از ۵۴ کشور به طور مستقیم برای ما در جنگ بودند و دقیقاً دشمن از توان نظامی شناخت دارد و دشمن شکست‌های پی در پی در عراق، یمن، لبنان، غزه و سوریه و … را تجربه کرده است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور افزود: دشمن نگران اسرائیل است و می‌داند اگر روزی حرکتی انجام دهد موضع ایران از حوزه پدافند به آفند ختم ‌شود، اسرائیل موشک باران خواهد شد.

 

این مسئول تأکید کرد: آنچه از صدر اسلام تاکنون نظام اسلامی را دچار چالش کرد عملکرد نفاق داخلی بود و ما باید دقت نظر داشته باشیم.

 

 

اسدی افزود: امروز بسیج همراه با مردم قدم‌های شایسته‌ای برمی‌دارد و در کنار دست دولت مردان به عنوان خدمت رسان بسیجی بدون هیچ مضایقه مالی با همت در محورهای اعتدال بسیج تلاش می‌کند که آرزوی ولی امر مسلمین برآورده شود و هم بتوانیم از موضع دولت اسلامی به سوی جامعه تمدن اسلامی و ظهور امام عصر برسیم.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ شهریور, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو