زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ -

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در شهرستان نور

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستانهای نور و محمودآباد از کشف احتکار لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار سرای نور در خصوص مبارزه با تخلفات اقتصادی در شهرستان نور بویژه احتکار اظهار کرد:  این اداره در راستای وظایف محوله و اوامر مقام معظم رهبری از تاریخ اول مرداد تا پنجم شهریور امسال با گشت‌های مشترک واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت و معدن و تجارت و همکاری صمیمانه پلیس آگاهی شهرستان نور حدود ۲۰ فقره تخلف صنفی کشف و تشکیل پرونده شد.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به ۱۶۵ فقره گزارش تخلفات صنفی و بهداشتی درمانی و قاچاق کالا که هفت مورد قاچاق موتورسیکلت بود، افزود: در تاریخ سی‌ام  مرداد برای دو شرکت منطقه یکی به میزان ۱۳۴ میلیون تومان لوازم صوتی و… کالای احتکار شده و از دیگری به مبلغ بیش از ۱۶میلیون تومان فرآورده‌های گوشتی و مرغ بابت گرانفروشی و… تشکیل پرونده شد.

 

 

این مسئول از کشف انبار احتکار لوازم خانگی در شهرستان نور خبر داد و تصریح کرد: از یکی از کشتارگاه‌های مرغ برای گرانفروشی گوشت مرغ بازرسی شد.

 

 

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نور و محمودآباد با قدردانی از همه همکاران خود در اداره تعزیرات، اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان و فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی بویژه پلیس آگاهی؛ از مردم شریف منطقه خواست برای اطلاع رسانی از گرانفروشی و احتکار با این اداره همکاری کنند.

گفتنی است رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نور و محمودآباد و رئیس صنعت و معدن محمودآباد در انبارهایی که اعلام موجودی نکرند سرزده حضور پیدا کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو