زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ -

کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور

کلنگ بیمارستان 160 تختخوابی جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از 40 سال به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از ۴۰ سال به زمین زده شد.

 

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به پیگیری‌های نماینده مجلس اظهارکرد: وفاق و همدلی مسئولان سبب می‌شود تا کارها پیشرفت خوبی داشته باشد و وحدتی که بین مسئولان شهرستان نور وجود دارد سبب رفع مشکلات شهرستان و پیشرفت پروژه‌های شهرستانی است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نیاز مناطق گردشگرپذیر به امکانات پزشکی افزود: شهرستان نور یکی از مناطق مهم گردشگری است که با حضور مسافران در این شهرستان ضرورت اورژانس و امکانات پزشکی به ویژه برای سال‌های آینده ضروری می‌باشد و امیدواریم این پروژه با توکل به خدا، اتحاد و همدلی،همت و کار شبانه‌روزی به اتمام برسد.

 

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور اظهارکرد: شهرستان نور سرزمین دلاوران و فرزندان جبهه و جنگ است و امیدواریم با وحدت وهمدلی بین مسئولان این پروژه ضروری در مدت کوتاهی به ثمر برسد همانطور که اتحاد بین مسئولان شهرستان نور به ویژه فرماندار شهرستان سبب پیشرفت کارها و رفع مشکلات در شهرستان است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: سه درمانگاه چمستان، لاویج و رویان حدود ۴۰ درصد پیشرفت کردند که امیدواریم با حمایت شما هر چه سریعتر به پایان برسند.

وی با اشاره به مرکز اورژانس دریایی مازندران افزود: مجوزاورژانس دریایی گرفته شد و زمین آن نیز مهیا است.

 

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز گفت: در سایه همدلی و وحدت و عنایت خداوند پیشرفت در کارها اتفاق می‌افتد و در این مدت کوتاه در شهرستان نور پروژه‌های زیادی که راکد مانده بود به ثمر رسید.

فرماندار نور با اشاره به بیمارستان ۱۶۰تختخوابی شهرستان نور افزود: این بیمارستان با زیربنای حدود ۱۶هزارمترمربع در چهارطبقه و در ۲فاز طراحی شد که پایان فاز اول آن با ۱۸ میلیارد تومان در مدت دوسال پیش بینی شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مهر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو