زمان انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ -

کلنگزنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور

کلنگ بیمارستان 160 تختخوابی جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از 40 سال به زمین زده شد.

کلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از ۴۰ سال به زمین زده شد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به پیگیری‌های نماینده مجلس اظهارکرد: وفاق و همدلی مسئولان سبب می‌شود تا کارها پیشرفت خوبی داشته باشد و وحدتی که بین مسئولان شهرستان نور وجود دارد سبب رفع مشکلات شهرستان و پیشرفت پروژه‌های شهرستانی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نیاز مناطق گردشگرپذیر به امکانات پزشکی افزود: شهرستان نور یکی از مناطق مهم گردشگری است که با حضور مسافران در این شهرستان ضرورت اورژانس و امکانات پزشکی به ویژه برای سال‌های آینده ضروری می‌باشد و امیدواریم این پروژه با توکل به خدا، اتحاد و همدلی،همت و کار شبانه‌روزی به اتمام برسد.

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور اظهارکرد: شهرستان نور سرزمین دلاوران و فرزندان جبهه و جنگ است و امیدواریم با وحدت وهمدلی بین مسئولان این پروژه ضروری در مدت کوتاهی به ثمر برسد همانطور که اتحاد بین مسئولان شهرستان نور به ویژه فرماندار شهرستان سبب پیشرفت کارها و رفع مشکلات در شهرستان است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: سه درمانگاه چمستان، لاویج و رویان حدود ۴۰ درصد پیشرفت کردند که امیدواریم با حمایت شما هر چه سریعتر به پایان برسند.

وی با اشاره به مرکز اورژانس دریایی مازندران افزود: مجوزاورژانس دریایی گرفته شد و زمین آن نیز مهیا است.

 

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز گفت: در سایه همدلی و وحدت و عنایت خداوند پیشرفت در کارها اتفاق می‌افتد و در این مدت کوتاه در شهرستان نور پروژه‌های زیادی که راکد مانده بود به ثمر رسید.

فرماندار نور با اشاره به بیمارستان ۱۶۰تختخوابی شهرستان نور افزود: این بیمارستان با زیربنای حدود ۱۶هزارمترمربع در چهارطبقه و در ۲فاز طراحی شد که پایان فاز اول آن با ۱۸ میلیارد تومان در مدت دوسال پیش بینی شده است.

 

دکتر مهدی عابدینی با اشاره به پروژه ۱۶۰ تختخوابی بیمارستان جایگزین امام خمینی (ره) شهرستان نور اظهارکرد: با تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کلنگ این بیمارستان به زمین زده شد.

 

وی گفت: با توجه به اینکه ساختمان بیمارستان کنونی فرسوده است احداث بیمارستان جدید برای این شهرستان یک ضرورت واجب بود.

 

 

 

 

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور تصریح کرد: بیمارستان جایگزین علاوه بر بخش‌های بیمارستان قبل چند بخش جدید مانند اعصاب و روان، جراحی زنان، اِن آی سی یو و … بر آن اضافه می‌شود که بیمارانی که برای نداشتن این بخش‌ها به شهرستان‌های دیگر اعزام می‌شوند در همین شهرستان تحت درمان قرارمی‌گیرند.

 

این مسئول با اشاره به بخش‌ها و امکانات جدید این بیمارستان افزود: این بیمارستان علاوه بر رفع نیاز بیماران سبب اشتغال‌زایی و جذب نیرو می‌شود.

 

عابدینی اضافه کرد: فاز اول این بیمارستان تا دوسال آینده به اتمام می‌رسد و با تأمین بودجه فاز دوم آن نیز تکمیل می‌شود و با توجه به اینکه شهرستان نور یک منطقه گردشگری است امیدواریم با احداث بیمارستان جدید همراه با امکانات بیشتر شاهد خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به مردم منطقه و مسافران باشیم.

 

سید حمید حسینی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان امام خمینی (ره) نور اظهارکرد: بیمارستان ۱۶۰ تخت خواب جایگزین در چهار طبقه طراحی شد و در طراحی بیمارستان از دو ورودی استفاده شده است که یکی ورودی سرسرا و انتظار عیادت کنندگان که  محور اصلی بیمارستان را تشکیل می‌دهد و ورودی دوم اورژانس می‌باشد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ مهر, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو