زمان انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ -

مشکلات زمین فوتبال پارک جنگلی نور و رویان باید هرچه زودتر حل شود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمین فوتبال پارک جنگلی نور و زمین فوتبال رویان گفت: پیگیر این زمین‌های ورزشی هستیم تا مشکلات آن رفع شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه هیئت‌های ورزشی شهرستان نور با حضور نماینده مردم نورو محمود آباد در مجلس و فرماندار شهرستان در محل فرمانداری نور برگزار شد.

علی اسماعیلی با اشاره به مشکلات مختلف در زمینه ورزش اظهارکرد: این جلسات برای مدیریت و رفع مشکلات است.

وی گفت: چند نهاد با اهمیت وجود دارد که به اعتقاد من اگر جمهوری اسلامی در این نهادها سرمایه گذاری کند بسیاری از نگرانی‌ها و آسیب‌ها برای فرزندان و جوانان کاهش می‌یابد مانند آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و … که سبب می‌شود نیاز به زندان، دادگاه، بهداشت و درمان کمتر شود.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تصریح کرد: باید نگاه‌ها را عوض کنیم و برای تغییر رفتار باید ابتدا فکرها تغییر پیدا کند، به شما اطمینان می‌دهم مدیریت امروز در شهرستان نور مسائل مختلف توسعه شهرستان را به صورت هماهنگ هم افزایی می‌کند و با اتحادی که در شهرستان وجود دارد و رعایت اصل قوا تمام هدف‌ها بر سازندگی است.

این مسئول با اشاره به کارهایی که از گذشته باقی مانده، افزود: ساماندهی کارهای شهرستان در اولویت قرار دارد و از شما به عنوان مربی و کسانی که جسم و روحتان در عشق به جوانان است انتظار می‌رود تا برای رفع مشکلات با نگاه جدید و تلاش بیشتری اقدام کنید و حضور و دعوت از کسانی که می‌توانند در رفع مشکلات مؤثر باشند در این جلسات ضروری است.

 

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سیستم چهار رکن دارد که ورود، نخستین رکن است و دومی، فرایند سیستم و سومین رکن خروجی است و آخرین رکن بازخورد است.

وی با اشاره به کسب رتبه ورزشکاران در سطح استانی، ملی، آسیایی و جهانی اظهارکرد: باید برنامه‌ریزی شود تا با کسب امتیاز ورزشکاران و عملکرد هیات‌ها در مسابقات از مقداری از ظرفیت‌ها برای آنان استفاده شود و برای برخی هیات‌ها در شهرستان زیرساخت‌ها مهیا نیست که باید در این زمینه نیز تلاش شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به زمین فوتبال پارک جنگلی نور و زمین فوتبال رویان افزود: پیگیر این زمین‌های ورزشی هستیم تا مشکلات آن رفع شود و تقویت ورزش شهرستان نور در اولویت قرار دارد.

 

فرماندار نور نیز در این جلسه با اشاره به سابقه ورزشی در طول تاریخ اظهار کرد: در میان همه ملل و اقوام در طول تاریخ و ادوار بحث ورزش برجسته ترین موضوع بوده که متناسب با اقوام و قرن‌ها ورزش‌ها شکل گرفت و دامنه آن روز به روز وسیع‌تر شد.

 

شادمان گفت: ورزش در حوزه‌های مختلف خودنمایی می‌کند و امروز ورزش ابزار دیپلماسی شده و می‌تواند بین دو ملت کنش‌های مثبت یا انزجار با خود داشته باشد مانند اینکه ورزشکار ایرانی حاضر نیست با یک ورزشکار رژیم صهیونیستی مسابقه بدهد و این یک پیام دیپلماسی با خود به همراه دارد.

فرماندار نور افزود: ورزش در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس از جدی‌ترین موضوعاتی است که در برنامه‌های کاری آن‌ها قرار دارد و افراد نیز به صورت انفرادی نیز به ورزش می‌پردازند، ورزش امری وسیع، مستمر و دامنه گستر است.

 

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ شهرستان نور در فعالیت‌های ورزشی ضرورت توجه به زمانبندی سالن‌ها بین خانم‌ها و آقایان تأکید کرد.

شادمان با قدردانی از زحمات نماینده مجلس برای پیگیری‌ها و چانه‌زنی‌ها در رفع مشکلات شهرستان اظهارکرد: زمین فوتبال شهید ناطق نوری بیش از یک دهه رها شده است و پیمانکار در این شرایط سخت اقتصادی در حال انجام کار است و سالن ورزشی رستمرود بیش از ۱۰ سال است که اقدامی در خصوص آن صورت نگرفته است که در حال حاضر پیگیر این سالن هستیم.

 

 

وی گفت: نور شهرستانی است با ظرفیت کوه، دریا و دمای متفاوت امکان تنوع و دامن زدن به ورزش‌ها در روزهای مختلف را دارد و امیدواریم با بسترسازی بتوانیم به ورزشکاران شهرستان کمک کنیم.

 

در این جلسه قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور نیز با اشاره به زیر ساخت‌های ورزش شهرستان نور اظهارکرد: مسیر یا جاده سلامتی یکی از نیازهای شهرستان نور است تا شهروندان در کمال آرامش و امنیت برای ورزش حضور پیدا کنند.

 

وی گفت: در بعد حرفه‌ای در رشته‌های مختلف قهرمانان خوب و بزرگی در شهرستان نور داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور به ۱۹ مورد اردوی استانی، ۵۴ اعزام، ۸۳ مدال استانی، ۳۱ مدال کشوری و دعوت۱۵ نفر به تیم ملی و چهار مربی تیم ملی در حوزه ورزش شهرستان نور اشاره کرد، افزود: ۲۸ کلاس آموزشی، ۹۳ باشگاه بخش خصوصی، ۱۸ باشگاه دولتی، ۲۴۹ داور و مربی فعال در شهرستان نور، میزبانی هشت بازی کشوری در شهرستان نور، ۱۵ تیم در لیگ استان و پنج تیم در لیگ کشور بودیم و ۱۱هزار ورزشکار سامان یافته در شهرستان داریم و همچنین مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره بخش خصوصی ، جشنواره فرهنگی و ورزشی در ساحل ، میزبانی مسابقات والیبالی ساحلی با حضور ۳۴ تیم در شهرستان و … قسمتی از عملکرد ورزشی شهرستان نور است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ آبان, ۱۳۹۷

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو